Catrice-ALL MATT plus

06:35:00



Pozdrav svima. Ovo je moj prvi post na blogu, te Vam donosim recenziju meni trenutno najdražeg tekućeg pudera. Kao što vidite u naslovu radi se o All matt plus puderu za kojeg ste već sigurno čule. O ovom puderu sam ćula mnoge i pozitivne i negativne kritike, a u ovom postu ja Vam donosim svoje mišljenje.

Proizvod dolazi u staklenoj mat bočici, meni izgleda super te daje dojam nekog skupljeg pudera. Pumpica koja se nalazi na vrhu plastična je, ali poprilično kvalitetna te odlično dozira proizvod.
Da bih prekrila cijelo lice potrebne su mi dvije pumpice. 



Prekrivanje je srednje, nadograđivanje je moguće. Ovo je više svakodnevni puder, daje solidno prekrivanje i ujednačavanje tena. Za nas koji nemamo problematično lice rekla bih da je ovaj puder izvrstan. Tekstura je lagana, nije težak na licu i proizvod se ne uvlači u lice. Nanosi se lako, ja ga obično nanosim beauty blenderom, ali moguće je nanošenje i kistom kao i prstima. Nakon nanošenja puder poprima lagani mat finiš, a važno je napomenuti da ne ističe suhe dijelove lica.



Trajnost je poprilično dobra. Meni izdrži 8-10 sati, a onda počinje nestajati na nekim dijelovima. Uz primer drži čak i duže što je stvarno odlično za puder nižeg cijenovnog ranga.

Dostupan je u 5 nijansi. Moja nijansa je 015 Vanilla Beige, inače sam najsvjetlija nijansa, ali sam sada za ljeto uzela nijansu tamnije. Izbor nijansi je vrlo dobar, mislim svatko može pronaći nijansu za sebe. 



Cijena ovog proizvoda je 54.90kn. Dostupni su u svim drogerijama koje drže Catrice kozmetiku. Ja ga toplo preporučam svima koji imaju masniju kožu, odličan je za svakodnevni makeup te vrlo lagan na licu.

Pusa, V.

You Might Also Like

0 comments

Instagram