Essence favoriti

07:37:00

U ovom postu donosim Vam moje favorite Essence kozmetike. Vjerojatno ste svi upoznati sa Essence kozmetikom koja je vrlo kvalitetna i pristupačna. Predstavit ću Vam proizvode koje ja koristim gotovo svakodnevno i koji su me totalno oduševili.


Prvi na redu je All about matt fixing compact powder. Obožavam ovaj kompaktni puder, daje odličan mat finiš te je vrlo lagan za korištenje. O ovom puderu sam čula hrpu pozitivnih komentara te je hit među beauty blogericama. Zbog tog sam ga i ja odlučila isprobati te sam ostala oduševljena, vidite i sami da sam već dotakla dno. Cijena ovog proizvoda je 25.90kn što je dodatni plus ovom kompaktnom puderu.

Sljedeće na redu je silky touch rumenilo u nijansu 20 babydoll. Rumenila iz ove kolekcije vrlo su pigmentirana te odlično izgledaju na licu. Ja sam odabrala nježnu rozu nijansu koja je odlična za neutralni makeup koji ja obično nosim. Cijena ovog proizvoda je 21.90kn.

Sun club matt bronzing powder sljedeći je na mojoj listi Essence favorita. Daje odličan osunčan izgled licu, a vrlo je dobar i za konturiranje pošto ima mat finiš, moj je u nijansi 02 sunny. Kod ovog proizvoda najviše mi se sviđa miris, miris me podsjeća na plažu i more pa me ovaj proizvod dodatno privlači da ga koristim. Cijena je 29.90kn.

Sljedeća na redu je Eyebrow designer olovka za obrve. Dolazi sa malom četkicom te daje odličan prirodan izgled obrvama. Cijena olovke je 12.90kn.

Moj totalni favorit ostavila sam za sam kraj. Radi se o olovci za usne. Ove olovke za usne su odlične, meni najdraža je u nijansi 06 satin mauve koju koristim za gotovo sve prilike. Ni sama ne znam koja mi je ovo po redu i definitivno kupujem još. Cijena je najbolji dio jer ove olovke možete kupiti za samo 8.90kn, za ovakvu kvalitetu platila bih definitivno i puno više.



Pusa, V.

You Might Also Like

0 comments

Instagram