Summer fashion wishlist!

13:55:00

Pozdrav svima!

Za danas sam Vam odlučila spremiti summer fashion wishlist. Pošto ovo ljeto nisam kupila još skoro ništa od ljetnih stvarčica, a uskoro opet idem na more, odlučila sam napraviti wishlistu i krenuti u shopping. Pa zašto tu listu ne podijeliti sa vama?



Prvi na redu je ovaj kimono  iz Bershke. Ovog su ljeta vrlo popularni, a meni se jako sviđaju, odlično podigne neke dosadne kombinacije, a super izgleda i preko badića. Trenutno je na sniženju pa ako Vam se sviđa, navalite! 


Sljedeća je na redu majica bez rukava koja na dnu ima resice. Jednostavna, a ipak efektna, super izgleda u kombinaciji sa high waisted hlačicama. Možete je nabaviti u H&M-u po cijeni od 70kn.


Svidjela mi se i ova bijela majičica koja preko ima čipku, nisam baš najbolja u opisivanju, najbolje da sami pogledate. Ovakve majice najviše mi se sviđaju za vruće ljetne dane, odlične u kombinaciji sa kratkim hlačicama ili suknjom.



U zadnje vrijeme jako mi se sviđaju prugice, a ova duga majica/haljina me oduševila. Može se nositi za vrijeme hladnijih mjeseci uz uske traperice ili tajice, a za ljeto odlična je za odlazak na plažu. 


Ono što mi definitivno treba su kratke hlačice, mislim da ću uzeti ove sa visokim strukom jer takve nemam ni jedne, a imam hrpu kraćih majica koje samo čekaju da ih iskombiniram sa jednim takvim hlačicama,  


Imam hrpu velikih torbi koje baš i ne volim nositi preko ljeta, za ljeto mi treba neka manja torba u koju mogu staviti najpotrebnije stvari, Ova iz H&M-a mi se jako sviđa te svakako uskoro idem u lov na nju.


Zadnji, ali ne i manje važan, zapravo mislim najvažniji je kupaći kostim. Zapravo ih imam dovoljno, ali ovaj rozi iz H&M-a mi je presladak, moram ga kupiti!! 


To je sve što se nalazi na mojoj wish listi trenutno. Nadam se da Vam se sviđa!

Pusa, V ♥

You Might Also Like

0 comments

Instagram