BACK2SCHOOL-Kako se uklopiti u novoj školi

07:05:00

Pozdrav ljepotice!

Za danas vam donosim još jedan Back2School post. U ovom ću vam postu dati savjete kako se uklopiti u novoj školi/društvu. Znam da dosta vas sada kreće u srednju školu ili na fakultet i iz vlastitog iskustva znam koliko je to stresno. Pošto sam to i ja sama prošla prije nekoliko godina dat ću vam neke savjete kako da krenete u školu bez briga.



1. BUDI SVOJ/A

Kad krenete u novu školu najgore što možete napraviti je da ste netko tko zapravo niste. S osobama iz razreda provest ćete nekoliko sljedećih godina, a ne možete se tako dugo pretvarati. Pokažite pravog sebe i sigurna sam da će vas netko zavoljeti onakvim kakvim zaista jeste. Ako nakon nekog vremena vaši "prijatelji" shvate da niste onakvi kakvima ste se na početku predstavljali, prestat će se družiti sa vama. Od 20+ osoba sigurno možete naći barem jednu osobu kojoj ćete se svidjeti onakvim kakvim jeste.

2. NE BOJ SE

Prvi dan škole bit ćeš u novoj okolini koja će biti pretrpana novim ljudima. Sjeti se da ti nisi jedini/a u toj situaciji, svi se tako osjećaju i svi će se truditi čim prije se uklopiti. Priđi ljudima bez srama i straha i ne izoliraj se od drugih. Osmijeh na lice i započni nova prijateljstva.




3. PRVI DOJAM JE JAKO BITAN

Kao kod novih kolega tako i kod novih profesora prvi dojam je jako bitan. Ako se na prvu činiš kao dobra, simpatična osoba ljudi će ti radije priči i steći ćeš prijatelje lakše. Ako budeš povučen/a i izoliran/a prvih dana zbog nekog straha teže ćeš naći društvo i uklopiti se. Ne dopusti da ljudi steknu krivi dojam o tebi.

4. ZAUZMI STAV

Svi znamo da zlostavljanje nije rijetkost u školama. Nemoj dopustiti da te kolege iz škole zlostavljaju, psihički, fizički ili na bilo koji drugi način to je NEDOPUSTIVO. Suprotstavi se, zauzmi stav i pokaži da nisi osoba kojom će se drugi igrati kako požele. Ipak ako se to nastavi potraži savjet neke stručne osobe. Vrlo je bitno zauzeti svoj stav odmah na početku, ja jako cijenim osobe sa stavom.

5. BUDI UZORAN UČENIK

Osim što je bitno da nađeš društvo, bitno je i stječi reputaciju dobrog i uzornog učenika. Profesori odmah procjenjuju nove učenike i pod tim nekim prvim dojmom donose odluke ostatak godine. Iskaži se odmah na početku, pokaži zainteresiranost i nemoj se bahatiti kao bi bio/bila "bolja" pred društvom.




I to bi bilo to. Mojih 5 savjeta za uklapanje u novu školu i društvo. Nadam se da sam vam ovim savjetima barem malo pomogla i olakšala ove muke pred školu. 


Pusa, V. ♥

You Might Also Like

4 comments

  1. Odličan post! :) savjeti su jako korisni ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Saveti su odlični, slažem sa sa tobom. I ja sam preošle godine krenula u srednju školu i uspela sam da nađem odgovarajuće drušvo već u prva dva dana-i još uvek se družimo super.☺

    pametnodete.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najvažnije je osloboditi se straha, sve ostalo dođe prirodno. Drago mi je da ti se sviđa post ♥

      Izbriši

Instagram