Back2School-School Outfits

07:22:00

Pozdrav ljepotice!

Za danas vam donosim nekoliko outfita koje možete nositi u školu. Ovakve outfite i ja sama najčešće nosim za školu ili grad. Pa krenimo...



Prva kombinacija je vrlo basic. volim ovakve kombinacije, vrlo su jednostavne, a opet i vrlo efektne. Kombinirala sam običnu bijelu majicu, crne hlače s poderanim koljenima i crnu kožnu jaknu. Dodala sam crne Nike tenisice te crni ruksak. Outfit sam dodatno naglasila sa srebrnim nakitom,lančić i prstenje. I to je to.

Sljedeća je kombinacija opet vrlo jednostavna.Siva šira majica kombinirana sa plavim, poderanim tenisicama. Uz to sam dodala bijele Nike Air Force tenisice te crni Coverse ruksak. Svemu sam još i dodala zlatni sat koji jako podiže ovu kombinaciju i to je to.


Hit ove godine su i karirane košulje, možete je nositi preko neke majice otkopčanu, zavezati oko struka ili je jednostavno zakopčati, izgleda odlično u svakoj kombinaciji. Uz kariranu košulju izabrala sam bijelu majicu s natpisom i crne, poderane hlače. Outfit sam upotpunila crnim Vansicama i crnim, kožnim ruksakom.

Sljedeći je outfit opet vrlo jednostavan. Crna majica s natpisom, preko koje možete staviti neku vesticu te ih kombinirati sa plavim, poderanim trapericama. Uz to sam dodala Adidas Superstar tenisice koje su trenutno apsolutni hit i Vans ruksak cvjetnog uzorka.

Obožavam nositi prugaste majice i mislim da izgledaju super u kombinaciji sa ovim maslinasto-zelenim hlačama. Uz to, ako je hladnije možete dodati crnu, kožnu jaknu te zlatnu ogrlicu koja lijepo nadopunjuje ovaj outfit. Ovom sam outfitu još dodala i crne, kožne Superga tenisice te crni, kožni ruksak.

Slijedi jedan outfit za ljubitelje sportskog stila. Uz sivu Nike trenirku kombinirala sam ruzu majicu s printom. Ovoj odjevnoj kombinaciji dodala sam bijele Nike Air Max tenisice i sivi ruksak, i to je to. Idealan outfit za lazy dan u školi.



Za zadnju kombinaciju odabrala sam crnu majicu sa printom preko koje možete prebaciti neku vestu, ja obožavam one velike, debele veste u koje se mogu uvući kad mi je hladno. Majicu i vestu kombinirala sam sa plavim, poderanim trapericama i bijelim Converse starkama. Outfitu sam još dodala zlatni sat i crni kožni, ruksak, i to je to.




Ovo su outfiti koje vam predlažem za sljedeću školsku godinu. Nadam se da vam se sviđa. Imate li vi nekih prijedloga, pišite mi u komentare. 


Pusa, V. ♥


You Might Also Like

4 comments

  1. Prelepi outfiti, poslednji mi je najlepši. ☺

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Dopadaju mi se sve ove kombinacije. Ja sam tip koji bio nosio 2. outfit ♥

    p.s. izvrstan blog ♥

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa. I meni se jako sviđa tvoj blog. ♥♥

      Izbriši

Instagram