Beauty wishlist ♥

07:32:00

Pozdrav ljepotice!

Nisam znala koji da vam post pripremim za danas pa sam se na kraju odlučila za beauty wishlist. Pokazat ću vam koje bi to proizvode htjela vidjeti u svojoj makeup kolekciji. Pošto ih ima dosta najbolje da odmah krenem.



1. NAKED 2 BASICS

Rijetko koristim sjenila, ali kada ih koristim to su nude nijanse. Naked 2 Basics paleta mi se čini savršena i za dnevne i večernje lookove. Kvaliteta je odlična, a izbor nijansi u paletici mi je prekrasan. Kada sljedeći put budem u prilici svakako ću je kupiti.


2. NARS SHEER GLOW tekući puder

Gledala sam jako puno recenzija i makeup tutoriala s ovim puderom i oduševljava me svaki put. Jako malo proizvoda je potrebno za savršeno prekrivanje, a koža izgleda prekrasno. Nadam se da ću ga imati priliku isprobati.


3.  ANASTASIA BEVERLY HILLS-DIPBROW POMADE I CONTOUR KIT

Trebam li uopće nešto reći o ovim proizvodima. Ovo je za mene čisto savršenstvo. Nedavno sam saznala da se dipbrow pomade može nabaviti kod nas tako da će uskoro biti moj. Paleta za konturiranje je blago rečeno savršena i več jako dugo na mojoj listi želja.



4. NYX- SOFT MATTE LIP CREAM 

Nyx ruževi koji imaju teksturu sjajila za usne i još su pritom mat. Obožavam mat ruževe i ovi su mi prekrasni, a izbor nijansi je odličan. 



5. MAC-RUŽEVI ZA USNE

Sljedeći na mojoj listi želja su MAC ruževi za usne. Ponuda im je vrlo raznovrsna, različitih tekstura u velikom broju nijansi. Ovo je zapravo glavni razlog zašto ne posjedujem već neki od njih. Prevelik izbor i jednostavno se ne mogu odlučiti kojeg da kupim prvo. Najradije bih kupila sve. 



6. REAL TECHNIQUES KISTOVI

I zadnji na mojoj "skromnoj" listi želja su Real Techniques kistovi. Kvaliteta kao i njihov izgled su savršeni. Planiram uskoro nabaviti neke od njih.


I to bi bila moja lista želja. Nadam se da ću uskoro biti u mogućnosti da neke od ovih proizvoda skinem s nje. Nadam se da vam se sviđa. Koji se proizvodi nalaze na vašoj listi želja?


Pusa, V. ♥









You Might Also Like

2 comments

  1. Odličan post :))♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/ <- pogledajte tko je pobjedio u giveawayu!

    OdgovoriIzbriši

Instagram