Eveline-Bio burdock therapy

11:11:00

Pozdrav ljepotice!

Danas Vam želim predstaviti proizvode koji su mi spasili kosu. Radi se o proizvodima iz Evelinove bio burdock therapy kolekcije.





Prije par mjeseci kosa mi je jako počela ispadati. Već sam se i prije borila sa ispadanjem kose te sam problem riješila sa vrlo skupim proizvodima. Ovaj put sam odlučila probati nešto malo jeftinije jer mi je stvarno previše dati 400 kuna za šampon i masku koju imam jedva tri tjedna. Tražila sam malo po internetu i naletila na par proizvoda. Jedino sam ovu liniju proizvoda uspjela pronaći u našim drogerijama.


Radi se o Bio burdock therapy, liniji proizvoda baziranu na ulju čičaka koji sprječava gubitak kose i poboljšava njen rast. U ovoj liniji nalaze se, šampon, serum, prirodno ulje čička i aktivna maska za kosu. Ja sam kupila samo šampon i serum, prirodnog ulja nažalost nije bilo u ponudi, a o aktivnoj maski nisam baš pročitala previše pozitivnih komentara pa je nisam kupovala.


Ove proizvode sam počela koristiti prije mjesec dana i kosa mi ispada puno manje, još uvijek je gubim dosta, ali s obzirom u kolikim je količinama ispadala prije, ja sam jako zadovoljna. A raste mi i dosta mlade kose. 



Korištenje ovog proizvoda preporuča se 2-3 puta tjedno. Ja je obično perem 3 puta jer mi se kosa dosta masti. Prvo operem kosu šamponom, tijekom pranja dobro izmasiram vlasište da bi šampon imao što bolje djelovanje. Nakon pranja pustim kosu da se osuši, ali ne u potpunosti te je tada pošpricam serumom. Pokušavam serum nanijeti što više na vlasište te ga potom dobro umasirati.



Ovi proizvodi dosta su mi pomogli u borbi protiv ispadanja kose, ali ako imate neke prijedloge kako još to mogu spriječiti, pišite mi.


Pusa, V.♥





You Might Also Like

0 comments

Instagram