Manhattan-Powder Mat Make Up

05:58:00

Pozdrav ljepotice!

U današnjem Vam postu donosim još jednu recenziju meni jednog od najdražih pudera. Ovo je pider koji koristim svaki put kad znam da mi treba jače prekrivanje i puder koji će mi stajati na licu cijeli dan/noć. Radi se o Powder Mat Make Up matirajućem, tekućem puderu koji je namijenjen mješovitoj koži.


Puder dolazi u tubi u kojoj se nalazi 30ml proizvoda. Vrlo lako se dozira potrebna količina pudera za korištenje, a potrebno ga je stvarno malo. Dostupan je u 5 nijansi i sve su dosta tamne. Ja imam nijansu 80 sand koja je najsvjetlija i za ljeto mi je odlična, tijekom zime mi ipak zna biti malo tamna.


Prekrivanje koje daje ovaj puder je izvrsno, možete očekivati potpunu prekrivenost sa jako malom količinom proizvoda. Stuktura ovog proizvoda je dosta gusta kao neki mousse, što me na početku malo uplašilo jer sam mislila da će biti teško raditi s njime. Ja ga najviše volim nanositi beauty blenderom, mislim da tako izgleda najbolje. Nakon nanošenja ostavlja potpuno mat finiš i izgleda jako lijepo na koži. Ne isušuje kožu i ne ističe suhe dijelove. Iako na prvi pogled izgleda kao jedan od onih teških pudera koje cijelo vrijeme osjetite na licu, on nije takav. Jako se lijepo stapa sa kožom, daje prirodan izgled, a na licu ga ni ne osjećate. 


Uz odličnu prekrivenost, ovaj puder je i jako dugotrajan. Na licu ostaje dok ga ne skinete, a čak i nakon 12 sati izgleda kao da ste ga upravo nanijeli. Ovaj puder koristim najčešće za izlaske te prilike kada znam da mi puder na licu treba stajati jako dugo.


Cijena ovog proizvoda je oko 60kn, a dostupan je u svim drogerijama. Ja Vam ga od srca preporučam ako trebate puder sa jakom prekrivnom moći koji je vrlo dugotrajan. Mislim da je definitivno must have za one koji imaju problema s masnom kožom. 

Nadam se da Vam se ova recenzija svidjela i da sam Vam uspjela pokazati koliko je ovaj proizvod odličan. Jeste li ga Vi isprobale? Pišite mi što mislite o njemu!

Pusa, V. ♥


You Might Also Like

8 comments

  1. Ne mogu vjerovati da ranije nisam vidjela tvoj blog, izvrstan je i vec ga obozavam❤️❤️❤️
    Imas follow :*
    Rivinsvijet.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme hvala ti puno, ovo mi jako puno znači. Tvoj blog je stvarno odličan, i ja tebe pratim. ♥

      Izbriši
  2. Doista odlican post ,svidja mi se primjer na ruci....Mozes pogledat moj blog ako zelis :sarah55667.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa. Svakako ću pogledati. :)

      Izbriši

Instagram