Proizvodi koji su me razočarali

04:54:00

Pozdrav ljepotice!

Za danas vam donosim post i proizvodima koji su me razočarali. Ovim putem ne želim reći da su ovi proizvodi loši i da ne valjaju, to su samo proizvodi koji se meni osobno nisu svidjeli ili ne odgovaraju mom tipu kože.



1. ESSENCE- I ♥ EXTREME maskara

O ovoj maskari sam ćula toliko pohvala i odlučila sam je kupiti. Pošto je bila hvaljena na sve strane očekivala sam da će mi se sviđati, ali me totalno razočarala. Prvo četkica je ogromna i ja s njom nikako ne mogu lijepo nanijeti maskaru. Tekstura maskare je jako vodenasta, a ja sam dosta nespretna i to na kraju jako loše izgleda. Cijena ove maskare je oko 25 kuna, tako da nisam puno izgubila, ali meni je jednostavno grozna. Essence definitivno ima puno boljih maskara u ponudi.



2. EVELINE-Multifunction BB Cream 6in1

O ovoj kremi sam isto čula dosta pohvala i odlučila je isprobati. Nisam inače ljubitelj BB jer mi sve na licu izgledaju narančasto, pa sam ovoj odlučila dati posljednju priliku. Naime, ova mi ne izgleda toliko narančasto na licu, koliko mi se ne sviđa osjećaj koji pruža koži. Jako je teška, osjećam je cijelo vrijeme i imam osjećaj da mi vuče lice. Nisam sigurna koja je cijena ove BB kreme, ja sam je kupila na nekom sniženju i bila je oko 30kn.



3. ESSENCE-Stay all day tekući puder

Ovaj puder sam dobila za poklon i nije mi se svidio. Tekstura je jako dobra, prekrivanje je srednje i radi sve što bi zapravo trebao raditi jedan tekući puder. Ovoga puta zeznuli su u pigmentaciom,Ovo kad stavim na lice ispadne mi narančasto i taj efekt koji dođe na licu mi se nikako ne sviđa. Imaju nekoliko nijansi u ponudi, ali koliko sam čitala na internetu svi se žale da su previše narančaste. Cijena je oko 40kn.


4. ESSENCE-Eyeliner pen

Ovo je eyeliner u olovci, koji mi se zapravo dosta sviđa. Nanošenje tuša je ovime jako precizno i lagano. Problem u ovome je što eyeliner nije baš pigmentiran, više je siv nego crn i ne daje baš onakav efekt kakav bi htjela. Preslikava se na kapak i traje jako kratko. Ovaj eyeliner ima i svoje negativne i pozitivne strane. Cijena mu je oko 20kn.



5. MAYBELLINE- Affinimat tekući puder

Ovaj proizvod je na početku bio moj apsolutni favorit. Jako lagan na licu, daje super mat efekt, prekrivanje je srednje, odličan za svakodnevno korištenje. No, nakon što sam ga koristila otprilike 2 mjeseca jako mi je osuši kožu. Počela sam primjećivati da mi je koža jako isušena iako je redovito hidratiziram. Preporučila bih vam ovaj puder, ali možda bi ga trebalo izbjegavati kod svakodnevne upotrebe. Cijena mu je oko 60kn.



I to su bili proizvodi koji su mene razočarali. Napominjem još jednom da ako se ovi proizvodi meni nisu sviđali ili mi nisu odgovarali, ne znači da se neće svidjeti i vama. Nadam se da vam se ovaj post svidio.


Pusa, V. ♥






You Might Also Like

2 comments

  1. Ja sam oduševljena Essence maskarom, ali eto, ne odgovara svima isto.
    Inače, super post.

    Pogledaj moj blog http://ivafdiary.blogspot.com/#_=_ ☺ .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam hrpu pozitivnih recenzija o ovoj maskari, ali meni je jednostavno grozna. Drago mi je da ti se sviđa post. ♥♥

      Izbriši

Instagram