Što se nalazi u mojoj torbi?

01:48:00

Pozdrav ljepotice!

Danas Vam donosim post u kojem ću Vam pokazati što se sve nalazi u mojoj torbi. Ja inače jako volim postove/videe ovakvog tipa, pa sam Vam i sama odlučila pokazati što se to nalazi u mojoj torbi.


Ovo je moja torba, volim nositi velike torbe u koje mogu potrpati doslovno sve, u ovu mi stane čak i laptop. Kupljena je u Bershki još prošle godine.



Preko ljeta baš i ne nosim puno stvari sa sobom, pokušavam to svesti na neki minimum, ali zna se i dogoditi da mi torba ima 10 kg i bude pretrpana nekim glupostima koje ničem ne služe.



Prva i neizostavna stvar u mojo torbi je novčanik. Imam jako velik novčanik, dobila sam ga na poklon tako da ne znam gdje je kupljen. U njemu nosim osobne dokumente, novce, a prepun je i računa te karata za vlakove/tramvaje.



Isto tako, tijekom ljeta uz sebe uvijek imam sunčane naočale. Imam više pari, ali trenutno najviše nosim ove koje super pristaju na sve.


Balzam za usne i dezodorans neizostavan su dio moje torbe. Usne mi se užasno suše i bez balzama ne mogu, a u ove vruće dane, dezodorans je nešto što je svima potrebno.


Kao i usne jako su mi suhe i ruke, pa zato u torbi stalno imam i kremu za ruke.Koristim ovu Avon kremu za ruke, koja mi je odlična i jako lijepo nahrani i omekša ruke. Pošto često imam neke alergije i osipe Beloderm krema mi jedino pomaže, pa bez nje ne idem nigdje.


Nešto što svi imamo u svojim torbama su maramice. U mojoj torbi nalaze se Hipp vlažne maramice koje su mi odlične i obične papirnate maramice.



Na kraju tu se nalazi i moja kozmetička torbica. U njoj nemam puno proizvoda jer se sad preko ljeta i ne šminkam previše. Imam ovu bijelu Givenchy torbicu koja mi je dovoljno velika da u nju stanu svi potrebni proizvodi, a opet ne zauzima previše mjesta u torbi.


Ovo je sve što se nalazi u kozmetičkoj torbici. Matirajući puder i odgovarajući kist, preko ljeta se dosta znojim pa da mi šminka ostane na mjestu. Koristim Catrice colour correcting mattifying powder te bpretty kist za puder. Zatim tu se nalaze Essence lip liner u nijansi 06 satin mauve i Essence ruž u nijansi 06 barely there koji u kombinaciji izgledaju savršeno. Uz to se u torbi uvijek nalazi i Nivea krema, ove u malom pakiranju jako su praktične za torbu, a usput su i preslatke. Uvijek uz sebe imam i Balea gel za dezinfekciju ruku, jednostavno sam opsjednuta čistoćom ruku.


I to bi bilo sve. Pokazala sam Vam sav sadržaj moje torbe. Nadam se da Vam se sviđa.


Pusa, V. ♥








You Might Also Like

2 comments

  1. Odlican post! Pogledaj moj blog i pretplati se ako zelis :)
    http://thecristallexperience.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa. Pogledala sam blog i pretplatila se, imaš moju podršku ♥

      Izbriši

Instagram