Summer favorites ♥

06:18:00

Pozdrav ljepotice!

Nažalost, ljeto nam se bliži kraju. Nemam pojma kamo je ovo vrijeme proletilo, ali ljeto je na izmaku, a jesen nam se opako približava. Zato sam vam odlučila pokazati koji su to proizvodi koji su me vjerno pratili ovog ljeta gdje god da se našla.


Prvi je Catrice All Matt plus tekući puder kojeg obožavam. Odličan je na licu, daje vrlo dobro prekrivanje i mat je što je veliki plus tijekom ljeta. Pisala sam recenziju o njemu, možete je naći ovdje.


Sljedeći proizvod kojeg tijekom ljeta koristim u svakodnevnoj rutini šminkanja je bronzer. Radi se o Essence Sun Club bronzeru u nijansi 02 sunny. Daje licu predivan, preplanuo izgled.




Ovaj proizvod sam otkrila prije nekih mjesec dana i od tada je moj favorit. To je Catrice Colour Correcting matirajući puder koji je odličan. Dosad nisam probala boljeg, spremam vam recenziju na blogu uskoro, tako da ćete tada saznati više o njemu.


Ne koristim rumenila prečesto, ali ovog sam se ljeta zaljubila u Catrice Defining Blush. Nijansa koja me svakog puta iznova oduševljava je 030 Love&Peach. Pigmentacija je odlična i potrebno je jako malo proizvoda da licu da lijepu rozu nijansu. Definitivno ću nabaviti ovo rumenilo u više nijansi.



Za obrve sam ovog ljeta najviše koristila Essence Eyebrow Designer olovku za obrve u nijansi 02 brown. Nijansa mi super odgovara, a obrve izgledaju jako prirodno nakon korištenja ove olovke.


Ja sam jako neprecizna osoba i dugo sam tražila maskaru koja ima manju četkicu, kojom ću moći nanijeti maskaru bez da se umrljam oko očiju. Početkom ljeta naišla sam na Maybelline Great Lash maskaru i od tada je nisam prestala koristiti.


Usne mi se jako suše i ne mogu živjeti bez balzama za usne. Moj najdraži je My Face Basic Lip Care Stick. Odlično hidratizira usne te je super povoljan. Možete ga nabaviti u Bipi za 8.90kn.

Uz to koristila sam i ovaj plavi Baby Lips, od svih on mi je definitivno najdraži. Lijepo njeguje i hidratizira usne te na njima ostaje dugo.

Preko ljeta rijetko nosim ruževe za usne, no kad ih odlučim nositi to uvijek bude Essence ruž za usne u nijansi 06 Barely there. Ova nude nijansa moj je favorit ne samo ovog ljeta nego već jako dugo, a sigurna sam da će tako i ostati.


Što se sjenila tiče, ovog sam ljeta uglavnom nosila zlatne i nude tonove. Najviše sam koristila ovo Essence sjenilo u nijansi 65 skeye and sand. Prekrasna zlatna nijansa prepuna šljokica koja super odgovara preplanulom tenu.


Koža mi tijekom ljeta što zbog morske vode, što zbog čestog depiliranja/brijanja bude dosta suha. Rješenje protiv suhe kože je Neutrogena deep moisture losion za tijelo. Definitivno najbolji losion za tijelo koji sam dosad probala. Prekrasno nahrani i njeguje kožu.



Preko ljeta se jako uljenim i svakodnevno pranje kose ne dolazi u obzir. Da kosu ne bi morala prati svaki dan koristim Batiste suhi šampon. Kosa nakon njega više nije masna, daje odličan volumen, a miriši prekrasno. Nisam prije vjerovala u suhe šampone, ali Batiste je nadmašio sva moja očekivanja.



I za kraj sačuvala sam vam moj najdraži proizvod. Ovo nije samo favorit ljeta, ovo je moj favorit godine. Od kad sam ga probala prošlog ljeta, rijetko kad koristim nešto drugo za nanošenje pudera. Radi se o Hello Beauty spužvici (tzv. beauty blender) za nanošenje pudera. Probala sam spužvice drugih proizvođača no najdraža mi je ova iz Bipe. Uskoro vam donosim i recenziju na blogu.


To bi bili svi moji ljetni favoriti. Nadam se da vam se ovaj post sviđa. U komentarima mi pišite koji su vaši ljetno favoriti. Do idućeg posta...

Pusa, V. ♥















You Might Also Like

10 comments

  1. Super je, sviđa mi se <3

    Pogledajte i moj blog :* http://tadic-je.blogspot.com/#_=_

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa. ♥
      Tvoj blog pratim od početka i naravno pretplačena sam ♥

      Izbriši
  2. Baš sam razmišljala kupiti ovaj bronzer ali sam našla neki stariji koji nisam ni koristila pa sam na taj i zaboravila.Dosta njih hvale ovaj Batiste šampon zanima me kakav je,moram ga kupiti. Jako mi se sviđa ovaj post. ☺ http://natalijabeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da za ove novce bolji bronzer ne možeš kupiti. Što se Batiste šampona tiče, definitivno ti preporučujem da ga uzmeš. Drago mi je da ti se post sviđa ♥

      Izbriši
  3. Odlični su mi favoriti,jedan od mojih je i Maybelline Great Lashes maskara al serija Lots of Lashes,cetkica je fenomenalna.
    Sviđa mi se blog,nastavi tako xx :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post!Ako zelis pogledaj i moj blog!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa, svakako ću pogledati ♥

      Izbriši
  5. Super post, savršeni proizvodi,ne znam koji bih izdvojila da mi se najviše sviđa :) Ako želiš pogledaj moj blog i ako ti se sviđa stisni follow. Unaprijed hvala. <3 http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Instagram