Summer morning routine ♥

05:19:00

Pozdrav ljepotice!

U današnjem Vam postu donosim svoju jutarnju rutinu.

Budim se dosta rano, čak i prije 7 sati, ne mogu spavati dugo. Ne ustanem odmah nego ostajem ležati u krevetu još sat-dva. Dok ležim uglavnom gledam videe na youtubeu i provjerim svoje društvene mreže.

  
  

Kad ustanem prvo obavim sve što se tiče higijene. Prvo se istuširam i operem zube. Koristim Dove gel za tuširanje kao i dezodorans. Zube perem Vademecum 2u1 pastom za zube.


Tijekom tuširanje se obično i obrijem/depiliram. Za depiliranje koristim Čupko kremu za depilaciju koja mi je odlična.



Nakon depilacije na tijelo obavezno stavljam losion za tijelo. Koristim Neutrogena deep moisture, po meni najbolji losion za tijelo. Obožavam ga i super mi na nahrani moju suhu kožu.



Nakon toga na red dolazi moj najdraži dio, a to je šminkanje. Ne šminkam se svako jutro, pogotovo ne za vrijeme ovih vrućina, ali kad idem negdje volim se malo uljepšati. Moju dnevnu rutinu šminkanja pokazat ću Vam u nekom od idućih postova.



Nakon što se našminkam još mi samo ostane da se obučem. Preko ljeta volim lagane kombinacije, kratke hlačice i lagana majice te tenisice.



Kraj moje jutarnje rutine je doručak. Svaki dan pripremam nešto drugo, ali moj doručak obavezno mora sadržavati mlijeko i neko voće. 


I to bi bila moja jutarnja rutina. Nadam se da Vam se sviđa. Kako izgleda Vaša jutarnja rutina, imati li neke drugačije navike?


Pusa V. ♥











You Might Also Like

4 comments

  1. Divan post! Jako mi se dopada tvoj blog, imaš moju podršku. Predlažem da staviš gadžet za čitaoce da se možemo učlaniti u tvoj blog. ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -------> allforyou23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala puno, definitivno ću dodati gadget :)

    Pogledat ću tvoj blog svakako ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Dopada mi se rutina. Ja se samo ne tusiram ujutru. Ako zelis poseti moj blog. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa. Svakako ću pogledati tvoj blog. :)

      Izbriši

Instagram