This ot That Tag

06:32:00

Pozdrav ljepotice!

Za danas Vam donosim jedan tag. Radi se o This or that tagu, pa da započnem.

MAKEUP:

Blush or Bronzer? (Rumenilo ili bronzer?)
Bronzer,  nisam baš preveliki ljubitelj rumenila tako da je bronzer moj izbor, u zadnje vrijeme jako ga baš puno koristim.

Lipgloss or Lipstick? (Sjajilo ili ruž?)
Ruž definitivno.  Ne volim sjajila i nikad ih ne koristim, ne volim onaj ljepljivi osjećaj na usnama i previše sjaja tako da je ruž moj izbor 100%.


Eye Liner or Mascara? (Tuš za oči ili maskara?)
Maskara, nju nosim svakodnevno, tuš mi je prevelika gnjavaža i nisam ga još uvježbala staviti ga perfektno tako da je moj izbor maskara.

Foundation or Concealer? (Tekući puder ili korektor?)
Puder, njega koristim da bih ujednačila ten, nemam problematičnu kožu stoga korektor rijetko i koristim.

Neutral or Color eyeshadow? (Neutralna ili jarka boja sjenila?)
Neutralna, ja sam ljubitelj nude lukova i zapravo se ne mogu ni zamisliti sa nekim sjenilom u boji.

Pressed or Loose eyeshadow? ( Kompaktno  ili sjenilo u prahu?)
Kompaktno, mislim da je puno jednostavnije raditi sa njime.

Brushes or Sponges? (Kistovi ili spužvice (kozmetičke)?)
Tu se ne mogu odlučiti, što se tiče pudera definitivno više volim spužvice tj. beauty blender dok sve ostalo nanosim kistovima.

NOKTI:

OPI or China Glaze?
Nisam nikada probala China Glaze tako da OPI.

Long or Short? (Dugački ili kratki (nokti)?)
Dugački.

Brights or Darks? (Svijetle ili tamne boje?)
Ovisi o godišnjem dobu, ljeti volim svjetlije nijanse, dok zimi nosim tamnije.

Flower or no Flower? (Cvjetići - da ili ne?)
Ne volim baš neke uzorke na noktima tako da ne.



TIJELO:

Perfume or Body Splash? (Parfem ili sprej za tijelo?)
Parfem, čisto zbog dugotrajnosti.

Lotion or Body Butter? (Losion ili maslac za tijelo?)
Volim oboje, ali puno više koristim losione tako da losion.

Body wash or Soap? (Gel za tuširanje ili sapun?) 
Gel za tuširanje.

Lush or other bath company? (Lush ili neki drugi brand)
Lush mi je stvarno odličan i obožavam neke njihove proizvode, ali ipak više koristim proizvode ostalih brandova.

FASHION:

Jeans or Sweat Pants? (Traperice ili trenirka?)
Traperice, iz njih ne izlazim bilo ljeto ili zima, to mi je najdraži odjevni predmet.

Long sleeve or Short? (Dugački ili kratki rukavi?)
Kratki, ne volim duge rukave, ja čak i tijekom zime nosim kratke rukave.

Dresses or Skirts? (Haljine ili suknje?)
Haljine.

Stripes or Plaid? (Prugice ili karirano?) 
Prugice, u zadnje vrijeme ih obožavam.

Flip flops or Sandals? (Japanke ili sandale?)
Sandale.

Scarves or Hats? (Šal ili kapa?)
Šal, ne volim baš nositi kape.

Studs or Dangly earings? ( Male ili velike (viseće) naušnice?)
Male, definitivno.

Necklaces or Bracelets? ( Lančići (ogrlice) ili narukvice?)
Ogrlice.

Heels or Flats? (Štikle ili balerinke?)
Štikle, ne volim ni štikle ni balerinke, ali štikle su mi definitivno draže od balerinki.

Jacket or Hoodie? (Jakna ili duks?)
Jakna.



KOSA:

Curly or Straight? (Kovrčava ili ravna?)
Ravna.

Bun or Ponytail? (Punđa ili rep?)
Rep.

Bobby pins or Butterfly clips? (Ukosnice ili špangice?)
Ne koristim ni jedno, ali ako moram izabrat onda ukosnice.

Hair spray or Gel? (Lak za kosu ili gel?)
Lak.

Long or Short? (Duga ili kratka?)
Duga.

Light or Dark? (Svijetla ili tamna?)
Svijetla.

Up or Down? (Svezana ili raspuštena?)
Raspuštena.

RANDOM:

Rain or Sunny? (Kiša ili sunce?)
Sunce.

Winter or Summer? (Zima ili ljeto?)
Ljeto.

Fall or Spring? (Jesen ili proljeće?)
Proljeće.

Chocolate or Vanilla? (Čokolada ili vanilija?)
Čokolada.



To bi bilo sve, nadam se da Vam se sviđa ovakva vrsta postova.

Pusa, V. ♥







You Might Also Like

5 comments

  1. Odličan post, sviđaju mi se tvoji odgovori (;


    http://sarahmakeupp.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. super post, jako mi se sviđa ovaj tag i odgovori su zanimljivi :* Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa, unaprijed hvala. :) <3 http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Blog ti je odličan, već sam se učlanila ♥

      Izbriši
  3. U većini pitanja nam se odgovori razlikuju. ☺

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Instagram