Autumn must-haves

05:53:00

Pozdrav ljepotice!

Evo i službeno počela nam je jesen. Već prvi dan jeseni sa sobom je donio i pravo jesensko vrijeme. Ne znam kakvo je vrijeme kod Vas, ali kod mene je jako tmurno, kišovito i veoma hladno. Nadam se da se dok čitate ovaj post nalazite negdje na toplom i da se ne smrzavate kao ja dok ga pišem.

U ovom postu pokazat ću Vam proizvode koji su po meni MUST HAVES za ovu jesen.


1. TOPLI ĐEMPERI

Ja ih obožavam. Pogotovo kad su oversized i mogu se zavuč u njih kad mi je hladno. Imam ih hrpu u svom ormaru i stalno ih nosim. Jako ih je lako kombinirati, a možete ih nositi na sve.



Prvi je ovaj plavi koji izgleda malo starinski, meni se jako sviđa i čini se jako topao. Sljedeći je đemper svjetlo sive boje, onako malo veći, super bi izgledao u svakoj kombinaciji. Zadnji je ovaj "poderani" đemper. Meni je prekrasan, predobro izgleda. Naravno ispod njega morate nositi još neku majicu, a super izgleda i kad ispod stavite kariranu košulju.

2. DEBELE MAJICE

Uz đempere imam pun ormar ovakvih majica. U našim dućanima imate stavrno prekrasnih sa različitim printovima. Ove sa slike možete pronaći u H&M-u po vrlo pristupačnoj cijeni. Obje su mi prekrasne i definitivno ću uskoro otići do H&M-a i kupiti ih.


3. VESTE

Ne znam za Vas, ali ja bez veste ne bih mogla. Obožavam majice kratkih rukava koje za vrijeme hladnijih mjeseci ne mogu nositi ako preko njih nemam neku vestu. Jako mi se sviđaju vestice koje izgledaju kao kimono, a punoo su toplije. Ove koje sam ja odabrala možete naći u H&M-u, vrlo su popularne ove jeseni.




4. KARIRANE KOŠULJE

Mene karirane košule baš podsjećaju na jesen. Prekrasno izgledaju u svakoj kombinaciji, a možete ih nositi na različite načine. Ove su godine totalni hit i možete ih pronaći u svim prodavaonicama.


5. DODATCI

Za jesensko vrijeme potrebne su Vam tenisice koje ne propuštaju, naravno zbog čestih kiša. Iako sam ja najveći obožavatelj starki i ovo mi jako teško pada, za jesen uvijek nabavim neke kožne tenisice. Ove su godine totalni hit Adidas Superstar. Prije mi se nikako nisu sviđale, a sada mi se sviđaju sve više i više. Uz to bit će Vam potrebne i neke čizmice ili gležnjače. Meni se jako sviđaju Chelsea ankle boots koje možete naći u svim prodavaonicama cipela po vrlo pristupačnim cijenama. Što se tiče torbi, ove me jeseni više privlače ruksaci. Zaljubila sam se u ovaj iz Zare, ali nažalost nikako da ga pronađem, uvijek je raspodan. Nadam se da će uskoro biti moj!


To bi bilo sve što se tiče fashion dijela. Uskoro Vam pišem i beauty must-haves. Nadam se da Vam se ovaj post svidio. U komentare mi pišite bez kojih stvari vi ne možete preživjeti jesen.


Do idućeg posta...

Pusa, V. ♥

You Might Also Like

4 comments

Instagram