Byphasse-Soft cleansing milk

07:09:00

Pozdrav ljepotice!

Dugo vam nisam pisala, napravila sam malu stanku. Kao što znate počela je škola, imam hrpu obveza i trebalo mi je malo vremena da to sve izorganiziram. No, sad sam ovdje i možete od mene očekivati barem jedan post tjedno.


Nedavno su na police DM-a stigli novi proizvodi. Radi se o proizvodima popularnog, španjolskog, kozmetičkog brenda Byphasse. Nude velik izbor proizvoda za njegu tijela po odličnim cijenama. Ja sam prvo odlučila isprobati mlijeko za čišćenje lica koje me na prvu oduševilo, a nakon toga i razočaralo.


Dolazi u vrlo simpatičnom pakiranju koje sadrži 500 ml proizvoda. Tih 500 ml proizvoda trebali bi potrošiti u 6 mjeseci, a cijena mu je samo 24.90 kn. Preporučaju korištenje dva puta dnevno tj. ujutro i navečer. 


Ovaj proizvod koristila sam protekla 3 tjedna. Isprva sam bila zadovoljna rezultatima. Koristila bih ga dva puta dnevno, ujutro i navečer. Ujutro bih prvo očistila lice ovime, nakon toga nanijela bih neku hidratantnu kremu te nakon toga make up. Navečer bi prvo skinula šminku micelarnom te nakon toga ostatke šminke očistila ovime.

Jako mi se sviđa kako ovo mlijeko skida ostatke šminke, te iz lica izvuče svu nečistoću. Prvih tjedan dana lice mi je bilo čisto, glatko i meko, no kasnije su mi se počeli pojavljivati sitni prištići. Inače imam dosta čisto lice i rijetko kad mi se pojavi neki prištić, a ovaj put lice mi je doslovno eksplodiralo. Imala sam hrpu prištića na čelu i ispod obrva. Vjerujem da je to posljedica korištenja ovog proizvoda, jer sve ostale proizvode koje koristim, koristim već jako dugo i provjereni su.


Mlijeko je inače klasične teksture, kao i ostala mlijeka. Dosta je rijetko i lako se nanosi te brzo upija. 

Svakako sam imala veća očekivanja od ovog proizvoda te na kraju ostala razočarana. Ovi proizvodi mi inače izgledaju obečavajuće te ću ubuduće svakako probati još proizvoda ovog brenda. 



Ne znam da li da vam ovaj proizvod preporučim ili ne, procijenite sami. Cijena ovog proizvoda je zaista mala te svakako nisam izgubila mnogo pa ako želite riskirati, probajte. 

Nadam se da vam se ovaj post sviđa. Jeste li vi isprobale ovaj proizvod? Koje mi Byphasse proizvode preporučujete?

Do sljedećeg posta...
Pusa, V. ♥





You Might Also Like

1 comments

Instagram