Catrice Colour Correcting Mattifying powder

09:28:00

Pozdrav ljepotice!

U današnjem Vam postu donosim recenziju Catrice colour correcting matirajućeg pudera. Koristim ga nešto više od mjesec dana i stvarno sam oduševljena. Iz tog sam Vam razloga odlučila napisati par riječi o njemu...


Kao što možete vidjeti proizvod dolazi u standardnoj Catrice ambalaži. Kutijica je od tvrde plastike i kvalitetno napravljena, bez problema je stalno možete nositi u torbi bez straha od prosipanja. U pakiranju dolazi 8 grama proizvoda koji trebate potrošiti u roku od 18 mjeseci. 


Ovaj puder ne izgleda kao većina matirajućih pudera. Kao što možete vidjeti on sadrži rozi i zeleni pigment koji imaju svoju ulogu. Ne morate se bojati, nećete nakon ovog pudera izgledati zeleno, puder je bezbojan. Rozi pigment osvježava umornu kožu, ljubičasti pigment je tu da posvijetli tamnije dijelove kože, a zeleni da neutralizira crvenilo kože. 


Zeleni pigment donekle neutralizira crvenilo, no nisam primjetila da ostali pigmenti djeluju. Usprkos tome ovaj puder jako lijepo matira kožu. Koža ostaje matirana i više od 8 sati. Mislim da onima koji imaju masniju kožu od mene, puder neće izdržati toliko dugo, ali svejedno vrijedi probati. Dosad sam koristila Essence All about matt puder s kojim sam jako zadovoljna, no otkako sam probala ovaj, onog više ni ne koristim.


Cijena ovog proizvoda je oko 25 kuna. Što znači da za male novce dobijete odličan puder za matiranje. Jako mi se sviđa kakav efekt ostavlja na mojoj koži te sam sigurna da ću ga nastaviti koristiti.

Jeste li vi isprobale ovaj puder? Kakvi su vaši dojmovi?

Do idućeg posta...

pusa, V. ♥





You Might Also Like

2 comments

  1. Gde može da se kupi? :)
    http://angelfashioncorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U svim drogerijama koje u ponudi imaju Catrice(dm,kozmo,müller). :)

      Izbriši

Instagram