Najdraži lakovi za nokte! ♥

06:10:00

Pozdrav ljepotice!

Za danas vam donosim post o mojim najdražim lakovima za nokte. Ovo su nijanse koje ja najčešće imam na svojim noktima...



Prvi na redu je Catrice Ultimate Nail Lacquer u nijansi 79 The Bride Takes It All. Prekrasna nijansa, nešto između bijele i srebrne, stvarno ne znam kako da je točno odredim. Jako mi se sviđa i prekrasno izgleda na noktima.


Ne volim crvenu boju i ne posjedujem gotovo ništa u toj boji, ali obožavam crvene lakove za nokte, pogotovo tamno crvene. Moj sljedeći favorit je Essence the gel nail polish u nijansi 14 do you speak love? Ovaj lak za nokte uglavnom nosim za izlaske i izgleda prekrasno na noktima.


Moj sljedeći favorit je Essence colour&go u nijansi 146 that's what i mint! Definitivno najdraža proljetna nijansa, blago tirkizno zelena, moj je favorit već godinama.


Ovo mi je morski favorit. Radi se o deBBy Color play laku za nokte u nijansi 79. To je neka metalik plava nijansa koja se odlično uklapa na plažu + dosta je dugotrajan.


Ovaj lak je moj ljetni favorit. Definitivno sam ga ovo ljeto nosila više od bilo kog laka za nokte. To je Essence the gel nail polish u nijansi 33 wild white ways. Prekrasno izgleda na noktima, pogotovo uz preplanuo ten.


Uz ove lakove, moji su favoriti Essence the gel nail poslish base i top coat koji noktima daju gelirani izgled i produljuju trajanje laka na noktima. Noktima daju prekrasan sjaj te lak na njima traje puno dulje.


To bi bili moji favoriti što se tiče lakova za nokte. Nadam se da vam se ovaj post svidio.
 Koje su vaše omiljene nijanse?


Pusa, V. ♥





You Might Also Like

2 comments

  1. Volim sve Essence lakove, a dodala bih i lakove Maybellina NY - Colorama. Super post :D

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Instagram