Top 5 Catrice proizvoda ♥

01:57:00

Pozdrav ljepotice!

Čini mi se da jako volite ovaj tip postova pa sam vam odlučila napisati još jedan. Ovaj put radi se o mojim favoritima Catrice proizvoda. Ako čitate moj blog znate da jako volim Catrice proizvode jer su uz odličnu kvalitetu i stvarno povoljni. Ako želite saznati koji su to moji najdraži proizvodi nastavite čitati.



Prvi na redu je Catrice All Matt Plus tekući puder. Već svi znate koliko volim ovaj puder. Lagana tekstura, super prekrivanje, odličan za svakodnevnu uporabu. Pisala sam vam detaljnu recenziju o ovome puderu i možete je pročitati ovdje. Mislim da sam tamo rekla sve.


Sljedeći je na redu jedan Catrice novitet. Radi se o Catrice Liquid Camouflage high coverage concealer.  To je tekuća verzija njihove hvaljene kamuflažne kreme. Ja sam ljubitelj tekućih korektora i zato sam bila presretna kad sam vidjela da ovo dolazi. Kupila sam ga čim je stigao u naše drogerije i nisam se razočarala. Postoje dvije nijanse ovog proizvoda, moj je u nijansi 010 Porcellain, naravno najsvjetliji. Nudi odlično prekrivanje, odličan da prekrijete podočnjake. Uskoro vam na blogu donosim recenziju pa ćete tada moći čitati nešto više o ovom proizvodu.


Catrice colour correctin mattifying powder već sam vam nahvalila u jednom od prethodnih postova.  I dalje ga smatram najboljim matirajućim puderom kojeg sam dosad probala. Recenziju možete pročitati OVDJE. Mislim da nema potrebe govoriti nešto više o njemu, sve možete pročitati u recenziji.



Nisam pretjeran ljubitelj rumenila, ali Catrice Defining blush je moja ljubav. Imam ga u nijansi 030 Love&Peach i to je najsavršenije rumenilo koje posjedujem. Prekrasna nijansa, daje licu prekrasnu rozu boju uz koju lice izgleda jako zdravo i svježe. Ovo rumenilo me razveseli baš svaki put kad ga stavljam na svoje lice. Savršenstvo.




I zadnja ali ne i manje vrijedna je moja najdraža maskara. To je Catrice Glam&Doll volume mascara. Jako lijepo razdvaja trepavice, daje im volumen i produžuje ih. Ja kad nemam maskaru izgledam kao da i nemam trepavice, a ova maskara mi ih tako lijepo naglasi, prezadovoljna sam njom. Mislim da više neću ni kupovati druge maskare, jer ova ima sve što mi treba.



To bi bilo sve za današnji post. U komentare mi pišite koji su vaši najdraži Catrice proizvodi. Što bi mi preporučili da probam? 




Do sljedećeg posta...

Pusa, V. ♥







You Might Also Like

15 comments

  1. sjajan post <3

    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Supeer post :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Interesting products!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post,medjutim ovaj Catrice All Matt puder i nije mi neko potpuno prekrivanje pokazao.
    Ova rumenila su odlična!
    xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post, svi hvale taj tekuci puder, morat cu ga probati, a puder u kamenu je bas sladak, volim takve proizvode
    Zapratila sam te, nadam se da ces uzvratiti.

    http://tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  6. Pudere definitivno preporučujem i tekući kao i ovaj u kamenu. Drago mi je da ti se sviđa. Zapratila sam i ja tebe ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Planiram isprobati ovu tekucu kamuflažu, za sada imam njihovu kremu, no ipak mi je malo pregusta i kad se osusi (uz to sto imam suhu kozu) ne izgleda bas najbolje! Bez dileme da super prekriva! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kamuflaža u kremi, što se prekrivanja tiče je savršena, no ni ja je ne volim zbog te gustoće. Baš sam se zato razveselila kad sam vidjela da su izbacili i tekuću varijantu. ♥

      Izbriši
  8. Super ti je post, sviđa mi se kako pišeš i želim ti sreću u daljnjem radu :) :* Ako želiš posjeti moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako dobar post :))

    Pogledaj moj blog ako želiš :)

    http://vanesaotional.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Instagram