B-Pretty-Nude make up kit

07:54:00

Pozdrav ljepotice!

Odlučila sam se potruditi i danas Vam napisati novi post. Ovoga puta radi se od recenziji jedne paletice. To je B-Pretty-Nude Make up kit paleta sjenila.


Ovu paletu sam kupila negdje na proljeće u Bipi. Njena cijena je bila oko 30 kn, što je jako malo za paletu sjenila. Sjenila dolaze u plastičnoj ambalaži koja je dosta čvrsta i stabilna. U paleti dobijete 12 nijansi, a sveukupno paleta teži 13g. 


U paleti imate lijep izbor neutralnih i sivkastih nijansi. Pomoću ovih nijansi može se kreirati nekoliko različitih lookova. 


Što se pigmentiranosti tiče i nije baš najbolja. Svjetlije nijanse nisu baš pigmentirane i kada ih nanosite ostaje samo šimerasti sjaj. Tamnije nijanse nisu loše, s njima se može odraditi solidan posao.

Paleta sadrži 9 šimerastih i 3 matt sjenila. Mat sjenila su jako slabo pigmentirana, zapravo jedva da ostavljaju nekakav trag.


Uz paletu dobijete i spužvasti aplikator, koji sam ja negdje zagubila jer ga ne koristim. Nije baš kvalitetan, no poslužio bi svrsi. 



Sve u svemu, paleta nije preloša. S njom se može raditi, posebno neke laganije svakodnevne lookove. Za ovu cijenu, zapravo dobijete solidan proizvod. Mislim da je ovo dobra stvar za cure početnice koje još nisu vješte s jako pigmentiranim sjenilima.

Nadam se da Vam se post sviđa. Ako je neka od Vas isprobala ovu paletu, pišite mi svoje dojmove. 
Do sljedećeg posta...

Pusa, V. ♥



You Might Also Like

6 comments

  1. Baš je kul paleta :)
    Super ti je blog, postani član mog bloga i ja sam tvoj :)
    http://allforgirls14.blogspot.rs/2015/10/my-night-routine.html

    OdgovoriIzbriši
  2. odličan post, jako mi se sviđa paleta, boje su divne <3

    pogledaj moj blog i pretplati se ako želiš <3 http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaista je sjajna paleta :-) Boje su predivne! Posebno mi se svidjaju ove njeznije nijanse :-)

    Ako želiš posjeti moj blog i učlani se na njega- http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ Ja na tvoj vec jesam :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boje su divne, samo što nisu baš pigmentirane. Drago mi je da ti se sviđa ♥

      Izbriši

Instagram