Catrice - Liquid Camouflage

04:26:00

Pozdrav ljepotice!

U današnjem Vam postu donosim još jednu recenziju. Ovog puta radi se o Catrice-Liquid Camouflage hihg coverage concealer. Čim sam vidjela najavu za ovaj proizvod, znala sam da ga moram kupiti. Pošto je u mojem vlasništvu već 3 tjedna, odlučila sam Vam napisati svoje dojmove.


Vjerujem da ste svi upoznati Catriceovom kamuflažnom kremom koja je odlična. Ovog je puta Catrice na tržište izbacio i tekuću verziju. Obožavam kamuflažnu kremu, ali uvijek sam više voljela tekuće korektore i kad sam vidjela da dolaze ovi jako sam se razveselila. Naravno nisam se razočarala.


Dolazi u staklenoj ambalaži s klasičnim aplikatorom, ambalaža je dosta čvrsta i kvalitetno napravljena.
Dobijete 5ml proizvoda kojeg trebate potrošiti u 6 mjeseci. Proizvod dolazi u 2 nijanse. Prva je 010 Porcellain, a druga 020 Light Beige. Ja imam prvu, svjetliju nijansu. Nadala sam se da će biti svjetlija od pudera da mi može koristiti kao highlight, no to nažalost nije slučaj. Pošto sam dosta blijeda i najsvjetlija nijansa nije mi dovoljno svijetla.


Prekrivanje koje nudi ovaj korektor je odlično. Meni pogotovo odgovara za podočnjake. Patim od nesanice pa mi podočnjaci često budu veličine Rusije, no ovaj ih proizvod solidno prekrije. Trenutno na licu nemam nekih većih nepravilnosti pa ne znam kako to rješava no sigurna sam da bi ih prekrio super.


Na pakiranju piše da je odličan za prekrivanje nepravilnosti na licu, podočnjaka pa čak i tetovaža. Prekrivanje koje nudi je stvarno odlično, no nisam sigurna bi li ovaj proizvod prekrio tetovažu. Ako netko ima neka proba i javi rezultate.


Jedino što mi se na ovom proizvodu ne sviđa je miris. Ima dosta jak miris, nisam dobra u opisivanju mirisa, no podsjeća me na jaki cvjetni miris. Ne volim takve mirise i od njih me boli glava. Miris nakon nekog vremena ishlapi, no nije mi jasno zašto je uopće potreban.


Sve u svemu, ovaj proizvod je opravdao moja očekivanja. Za cijenu od 27,99kn dobijete korektor s odličnim prekrivanjem. Imate moje preporuke.

Do sljedećeg posta, 

pusa, V. ♥





You Might Also Like

4 comments

  1. Pa, izgleda veoma dobro. Usto je i jeftin taj korektor. Nisam čula za njega, ali mora da je dobar. Možda se uskoro pridruži mojoj kolekciji šminke. ☺

    ♥ justbewhoyouwantbe.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao što sam napisala u postu, vrlo kvalitetan korektor za malo novca. Svakako se isplati kupiti. ♥

      Izbriši
  2. Jako puno dobrih komentara sam citala za ovaj korektor, moram ga isprobati

    http://tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto čitam sve same pohvale, definitivno ga vrijedi isprobati ♥

      Izbriši

Instagram