Dekorativna kozmetika koju koristim svakodnevno

04:05:00

Pozdrav ljepotice!

Evo mene napokon, preko tjedna dok traje škola stvarno ne uspijevam naći vremena da napišem dobar i kvalitetan post tako da ću pisati samo vikendom. U današnjem Vam postu pišem o dekorativnoj kozmetici koju koristim svakodnevno.



Dosad se nisam šminkala za školu svakodnevno, no trenutno mi lice ne izgleda onako dobro kao što je izgledalo dosad, kako bi to prekrila koristim kozmetičke proizvode koje ću Vam navesti u ovom postu.

Vjerojatno sam Vam već dosadna sa ovim proizvodom, jer ga spominjem u svakom postu. To je Catrice All Matt plus tekući puder. Pisala sam Vam recenziju i možete je pročitati OVDJE. Vrlo je lagan na licu, daje srednje prekrivanje i odličan je za svakodnevnu uporabu.



Sljedeće što koristim je Catrice Liquid Camuflage korektor kojim prekrivam podočnjake. I o njemu sam Vam pisala, a recenziju možete pročitati OVDJE.





Još jedan Catrice proizvod nalazi se u mojoj svakodnevnoj rutini. To je Catrice Colour Correcting puder u kamenu, a sve o njemu možete naći OVDJE.



Što se obrvi tiče, koristim Essence Eyebrow designer olovku koja je odlična i pomoću nje ispunim svoje obrve da izgledaju jako lijepo i prirodno.



I zadnja na redu je maskara. Koristim Catrice Glam&Doll maskaru koju obožavam. Jako lijepo izduži trepavice, daje im volumen i izgledaju prekrasno.



To je popis proizvoda koje koristim svakodnevno, pomoću njih kreiram vrlo jednostavan i prirodan makeup look. Nadam se da Vam se sviđa.

Do sljedećeg posta...
Pusa, V. ♥

You Might Also Like

6 comments

  1. Ja sam jedina koja nije isprobala ovaj Catrice puder,ali definitivno ga moram probati.
    Citala sam dosta pozitivnih recenzija o njemu,sam da pogodim nijansu :*

    http://zeberry.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imas dobar izbor nijansi, nadam se da ćeš pogoditi odgovarajuću ♥

      Izbriši
  2. Odličan post! Predivni proizvodi. ☺

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Sounds like some really amazing products for your face!

    Rae | Love from Berlin

    OdgovoriIzbriši

Instagram