Me time Tag

06:35:00

Pozdrav ljepotice!

Nisam Vam pisala već dugo, zadnja 2 tjedna sam u totalnoj gužvi i ne stignem ništa. Jako mi je žao zbog toga i nadam se da ću uskoro imati više vremena da se posvetim blogu. U današnjem postu donosim Vam Me time tag u kojem ću otkriti što radim u svoje slobodno vrijeme koje posvetim samoj sebi. Pa da ne duljim...



1. Što gledaš i čitaš za to svoje vrijeme?

Jako volim čitati pa obično čitam. Rijetko gledam filmove, ako i pogledam neki to obično bude neka komedija. Uglavnom čitam knjigu ili gledam youtube videe. Obožavam gledati videe na youtubu i pratim hrpu youtubera. To me baš opušta.

2. Koje kozmetičke proizvode tada koristiš?

Ako već i imam neko vrijeme koje posvetim sama sebi, onda ne koristim šminku. Uglavnom tada na lice stavljam neku masku, odradim piling ili nešto takvo. 

3. Što jedeš i piješ za to vrijeme?

Nemam nešto posebno što jedem i pijem. Uglavnom pijem čaj, obožavam onaj od šipka s dodatkom meda. Što se hrane tiče, stvarno nemam ništa posebno, trenutno se pokušavam hraniti zdravo pa izbjegavam sve nezdravo.



4. Trenutno omiljena svijeća?

Trenutno imam Yankee Candle Vanilla Cupcake svijeću koja miriše božanstveno. Miris je prekrasan kao da ste ušli u prostoriju u kojoj se cijeli dan peku kolači. Zapravo od ove svijeće nekad baš ogladnim i jedu mi se kolači. Inače, jako volim svijeće s mirisom vanilije i kokosa.




5. Da li ikada provodiš svoje vrijeme napolju?

Ponekad da, volim izaći u šetnju ili do grada s frendovima. Druženje me baš opusti, no ako sam sama, više preferiram svoje vrijeme provesti u kući.

6. Da li bi ikada išla sama u kino?

Bi. Ako negdje želim otići, ja ću otići, bez obzira imam li društvo ili ne. Nema ništa loše u tome da netko sam otiđe u kino, uopće ne razumijem zašto bi to zapravo bilo čudno. Jako rijetko idem u kino, ali ako bi trebali otići sama, definitivno bi išla.

7. Omiljeni online shop?

Ne kupujem online, tako da nemam omiljenog shopa. Naručila sam par sitnica s ebaya, ali to je sve. Čine mi se jako zanimljivi ovi online shopovi i ima super stvari, ali ja više volim vidjeti i isprobati ono što kupujem.

8. Da li ima nešto što nismo spomenuli, a voliš raditi?

Ništa posebno, stalno sam zauzeta i kada nađem neko vrijeme za sebe pokušavam  se što više opustiti i čim manje raditi. Uglavnom gledam youtube videe ili čitam neku knjigu kao što sam već spomenula.


9. Šta nosiš u tom svom vremenu?

Pidžamu, ili nešto skroz lagano, tajice i neku široku majicu. Stvarno mi se neda sređivati kad sam sama kod kuće, više volim da mi bude ugodno.

To je sve što se tiče ovog post. Nadam se da Vam se sviđa. U komentarima mi pišite kako Vi provodite svoje vrijeme.

Do sljedećeg posta...
Pusa, V. ♥

You Might Also Like

0 comments

Instagram