HELLO beauty- makeup sponge applicator

05:00:00

Pozdrav ljepotice!

Evo mene opet, i ponovno Vam donosim recenziju. U ovom postu ću Vam pisati o HELLO beauty- makeup sponge applicatoru koji koristim već jako dugo, a što mislim o njemu saznajte u nastavku ovog posta.

Radi se o spužvastom aplikatoru, kopija svima poznatog Beauty blendera. Pravi beauty blender nisam probala, a mislim da ni neću jer sam jako zadovoljna ovime koji mi je puno pristupačniji.

Može se koristiti u razne svrhe, ja ga koristim za nanošenje tekućeg pudera i korektora i posao odrađuje savršeno. Važno je napomenuti da se ovime proizvod ne razmazuje po licu, nego utapkava. Može se koristiti mokra ili suha, sami odredite što Vam više odgovara. Ja je uvijek namočim, imam osjećaj da tako bolje izblendam puder.



Kada je namočite, spužvica postaje gotovo duplo veća. Nije ni pretvrda ni premekana, raditi s njom je vrlo jednostavno. Ova spužvica je antialergijska i pogodna za one s osjetljivom kožom.

Od kad koristim spužvaste aplikatore, jako rijetko puder nanosim kistom. S ovim se proizvodom družim oko godinu i pol i ne mogu zamisliti svoje šminkanje bez njega.


Ja ju perem nakon svake druge/ treće upotrebe. Perem ju običnim sapunom i kasnije dezinficiram gelom za dezinfekciju.

Isprobala sam i neki spužvasti aplikator sa ebay-a, ali ne sviđa mi se nimalo. Jako je tvrd, a kad se namoći uopće se ne poveća i ne služi ničemu.


Ovdje možete vidjeti da su suhi gotovo iste veličine, no kao što sam već spomenula ovaj rozi naraste  dvostruko kad se namoči.


Cijena ovog proizvoda je 25 kn, dostupan je u svim Bipa prodavaonicama, a možete ga kupiti u nekoliko različitih boja. 

Sve u svemu, obožavam ovaj proizvod i toplo Vam ga preporučam. Za vrlo malu cijenu dobijete zaista odličan proizvod koji obavlja super posao. Ako ga još niste isprobale, kupite je i nećete požaliti jer će Vam ovaj proizvod jako olakšati blendanje.

Do sljedećeg posta...

Pusa, V. ♥

You Might Also Like

6 comments

  1. Koristila sam beauty blender pre 8-9 meseci. Bila sam sasvim zadovoljna, ali ne nešto vau oduševljena. Mada dopadao mi se efekat kakav daje kada se njime stavi puder :)

    Girly world
    Novi post☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se jako sviđa kako radi, stalno ga koristim. :)

      Izbriši
  2. Ja bez beauty blendera vise ne mogu heheh, trenutno koristim Ebelinov i dosta sam zadovoljna

    posjeti i moj blog: http://recenzije11.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cula sam super stvari o Ebelinovom, ali nikako da ga ulovim, uvijek rasprodan.

      Izbriši
  3. Super post, i ja koristim beauty blender vec oko godinu dana, stvarno sam zadovoljna. :)
    Uclani se na moj blog ako zelis.
    http://insidethelifeofnina.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Instagram