Sweater weather tag

07:58:00

Pozdrav ljepotice!

Evo uspjela sam odvojiti malo vremena da Vam napišem novi post. Odlučila sam se za Sweater weather tag. Već smo duboko zakoračili u jesen, iako ovo toplo vrijeme to baš i ne pokazuje, no svejedno mislim da je ovo pravo vrijeme za ovaj tag. Pa krenimo...



Omiljena svijeća? 

Yankee Candle-Soft blanket. Kad sam u dućanu pomirisala ovu svijeću rodila se ljubav. Odmah sam je kupila. Obožavam je, ne znam kako da Vam opišem taj miris, ali božanstven je. Ako ikada budete u prilici da je pomirišete, svakako to napravite.



Kava, čaj ili topla čokolada?

Sve, stvarno se ne mogu odlučiti. Jako volim tople napitke i pijem ih u prekomjernim količinama, svakodnevno. Od nedavno sam počela piti kavu i totalno sam se navukla na nju, no uz nju svakako ne zaostaju ni čaj i topla čokolada.



Omiljena jesenska uspomena?

Nemam nekih posebnih uspomena što se jeseni tiče. No volim onaj dio jeseni kad pada lišće, i sve je narančasto i prekrasno. Baš volim to otpalo lišće.



Omiljeni jesenski miris?

Nisam ljubitelj onih tipičnih jesenskih mirisa, kao što su jabuka i cimet te bundeva. Nikako mi ne odgovaraju, pogotovo ne cimet kojeg ne podnosim. Moji omiljeni mirisu u svakom dobu godine su kokos i vanilija, samostalno ili u kombinaciji, obožavam ove mirise.


Kakvo je vrijeme za vrijeme jeseni tamo gdje živiš?

Pa vrijeme zna biti svakakvo. Ima lijepih, toplih, sunčanih dana, a isto tako ima i tmurnih, kišovitih. Nekako, mislim da podjednako ima i sunčanih i kišovitih dana.


Omiljeni džemper?

Nemam baš neki omiljeni, samo nek je topao, velik i ugodan. Svi moji džemperi su zapravo više-manje isti. Pošto ne nosim boje, svi su sivi ili crni, debeli i obavezno za veličinu veći od moje uobičajene veličine. Volim kad se mogu onako zavuć u njega pa da mi bude toplo.



Omiljeni lak za nokte?

To tijekom jeseni uvijek budu neki tamniji lakovi, uglavnom tamno crveni ili crni, ove jeseni puno nosim i sive lakove za nokte.



Ugg ili Timberlanda čizme?

Timberland definitivno. Ne sviđaju mi se Ugg čizme, jednostavno nisu nešto što bih ja nosila. Timberlandice jako volim nositi i super se slažu uz većinu mojih odjevnih kombinacija. Definitivno ih moram ponovno kupiti jer sam stare totalno iznosila.


Je li miris bundeve s razlogom najpopularniji?

Ovo se više odnosi na Ameriku, nego na nas jer ovdje taj pumpkin spice i nije tako popularan. Ne volim baš miris bundeve tako da što se mene tiče i ne vidim baš zašto su toliko zaluđeni tim bundevama.


Omiljena pjesma?

Divna pjesma, super jesenskog ugođaja. Poslušajte je!

The Neighbourhood - Sweater Weather  

To bi bilo sve što se tiče ovog posta. Nadam se da Vam se sviđa. Ne znam da li ću pisati redovito ili ne. Nadam se da ću naći vremena da Vam s vremena na vrijeme napišem neki post.

Do sljedećeg posta...

Pusa, V. ♥

You Might Also Like

0 comments

Instagram