Usporedba: Catrice - All matt plus i Even skin tone

01:38:00

Pozdrav ljepotice!

Prvo ispričavam se što pišem toliko rijetko, ali stvarno ne stignem postavljati više od jednog posta tjedno. Imam puno obveza, no nadam se da ću sada kad počnu praznici imati više vremena da se posvetim Vama.





U ovom postu Vam donosim usporedbu dva Catrice pudera. Puno puta uđem u drogeriju i kad vidim ogroman izbor proizvoda ne mogu se odlučiti koji proizvod da uzmem. Uglavnom prije no što nešto kupim pročitam recenzije na raznim beauty blogovima koje pratim. Baš sam zbog toga odlučila na blogu započeti raditi usporedbe proizvoda te se nadam da ću tako riješiti pokoju Vašu dilemu i pomoći Vam pri odabiru.

O ovim puderima već ste mogli čitati na mom blogu. CATRICE - ALL MATT PLUS recenziju možete pročitati OVDJE, a EVEN SKIN TONE OVDJE.


Oba pudera mi se sviđaju, no All matt plus mi je puno bolji.
Ako čitate moj blog duže vrijeme znate koliko volim mat pudere tako da mu je to prva prednost. 
Drugo što mi se više sviđa kod All matt plus je trajnost na licu. Ovaj puder na licu meni bez problema drži cijeli sat, dok mi Even skin tone već nakon 4-5 sati počinje nestajati sa lica.


All matt plus također pruža i jače prekrivanje, pa ako želite puder s jačom pokrivnom moči, svakako izaberite All matt plus. 
I Even skin tone ima neke prednosti, a to je da je jako lagan na licu, kad ga na nesete nemate uopće osjećaj da nosite puder. 

Detaljne recenzije ovih proizvoda možete pročitati u prijašnjim postovima. Iako sam u ovom postu istaknula da je All matt plus bolji od Even skin tone pudera, to ne znači da on nije dobar. Oba pudera su odlična i koristim ih svakodnevno. 



Još nešto što je odlično kod ovih pudera je omjer cijene i kvalitete. Cijena oba proizvoda je oko 60 kn što je po mom mišljenju stvarno jako pristupačno.

Nadam se da Vam se ovaj post sviđa, ako imate kakav prijedlog ili pitanje pišite mi u komentare.
Do sljedećeg posta...

Pusa, V. ♥


You Might Also Like

0 comments

Instagram