❄ Winter Wishlist ❄

05:19:00

Pozdrav ljepotice!

Studeni je već skoro gotov, što znači da nam je zima jako blizu. U ovom ću Vam postu pokazati proizvode koje bih htjela imati. Lista baš i nije skromna, ali se nadam da ću ove zime ipak kupiti poneki od ovih proizvoda. Pa krenimo...



PALETA ZA KONTURIRANJE

Već dugo želim kupiti neku paletu za konturiranje no nikako da je kupim. Bacila sam oko na NYX i Makeup Revolution palete koje mi se jako sviđaju. Pročitala sam mnoge recenzije i o njima sam čula samo riječi hvale. Vidjela sam i da Makeup Revolutipn paletu uspoređuju s ABH paletom i sličnost im je poprilično velika.


NYX RUŽEVI

NYX ruževi me u zadnje vrijeme jako privlače, pogotovo oni mat. Od nedavno mogu se nabaviti i u Zagrebu, no svaki put kada dođem tamo sve nijanse koje želim su rasprodane, što znači da nisam jedina koja ludi za njima. Znate koliko volim mat proizvode, a trenutno mi se jako sviđaju tamni ruževi.



KISTOVI ZA MAKEUP

Imam jako malo kistova za makeup, dovoljno da s njima mogu napraviti pristojan look, no svakako bih željela proširiti svoju kolekciju. Kod nas i nema baš velik izbor kistova tako da ću ih morati naručiti online što mi baš i nije navika. Posebno mi se sviđaju Real Techniques kistovi koji su prekrasni.


MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS PALETA

Kad sam prvi put vidjela ovu paletu, zaljubila sam se. Malo što me dosad oduševilo kao ovo. Nijanse su prekrasne, baš onakve kakve ja volim, pigmentacija odlična. Paleta sadrži 32 nijanse s kojima se može napraviti mnoštvo kombinacija. Ovu paletu moram imati.




THE BALM - MARY LOU MANIZER

Za ovaj proizvod ste sigurno već sve čule. Mislim da je nepotrebno pisati zašto ovo želi. Inače nisam ljubitelj šljokoica, ali ovo na licu izgleda prekrasno.


To bi bilo sve što se tiče zimske wishliste. Nadam se da Vam se ovaj post sviđa, i ako imate neke prijedloge i proizvode koje bih trebala isprobati, pišite mi u komentare.

Do sljedećeg posta...

Pusa, V.

You Might Also Like

2 comments

  1. Sjajan post :) Paleta sa druge slike deluje super :D
    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa, je paleta je odlična. ♥

      Izbriši

Instagram