Favoriti 2015 ♥

02:46:00

Pozdrav ljepotice!

Za danas sam Vam pripremila favorite 2015. godine. Ne mogu vjerovati da je godina pri kraju i da nam je ostalo još samo par dana. U ovom postu ću Vam pisati o 5 proizvoda koje sam najviše koristila ove godine.



Prvi na redu je Essence ruž u nijansi 06 Barely there, ovaj sam ruž koristila gotovo svakodnevno. Prekrasna nude nijansa, odlično odgovara mom svakodnevnom makeupu. Lako se nanosi, dosta dugo stoji na usnama, a cijena je jako pristupačna.




Sljedeći je na redu puder koji sam nosila svaki put kad sam trebala potpuno prekrivanje. To je puder kojeg možete staviti ujutro i trajat će Vam cijeli dan, izgledati kao da ste ga upravo nanijeli. Radi se o Manhattan Powder mat puderu, o njemu sam već pisala recenziju i možete je pročitati ovdje.



Usne su mi stalno suhe pa život bez balzama za usne ne mogu zamisliti, od kad sam probala My face- basic lip care stick, koristim samo njega. Odličan je, vrlo hranjiv, usne su mekane i zdrave. Možete ga naći u Bipi po cijeni od samo 9 kuna.


Nikako ne volim svoje trepavice, kratke su, ravne i nikako ne izgledaju dobro. Maskara koja mi daje najbolji efekt je Catrice Glam & Doll maskara. Odlično produžuje trepavice, daje im volumen, a četkica lijepo izvlači svaku trepavicu zasebno. 



I zadnji proizvod je micelarna, kad sam se počela šminkati znala sam da moram kupiti i proizvod za skidanje šminke, pročitala sam recenzije na internetu i svi su hvalili ovu Garnier micelarnu vodu. Kupila sam je, isprobala i ostala oduševljena. Ovo je zapravo jedina micelarna koju sam ja isprobala, jer svaki put kad je potrošim kupim novu i nikad zapravo nisam ni isprobala ni jednu drugu jer u ovoj imam sve što mi treba. 

Blaga je za lice, a opet šminku skida u jednom potezu. Ne isušuje kožu i što je najvažnije ne iritira ju.


To bi bilo sve što se tiče ovog posta, u komentare mi pišite koji su proizvodi Vama obilježili ovu godinu. Do sljedećeg posta...

Pusa, V. ♥







You Might Also Like

4 comments

  1. Super post, slike su prelijepe. ♥
    Ja sam takođe planirala pisat post na tu temu :)
    - pogledaj moj post i učlani se / uzvraćam http://myblogmything1.blogspot.ba/2015/12/empities1.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa. ♥ Svakako ću pogledati tvoj blog. :)

      Izbriši
  2. Mnogo mi se svidio post. Mislim da ću si uskoro priuštiti Garnierovu micelarnu i Essence-ov ruž koji si prikazala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa. Vjeruj mi nećeš požaliti ako kupiš ove proizvode. ♥

      Izbriši

Instagram