⛄ Holiday gift ideas ❄️

08:06:00

Pozdrav ljepotice!


Prvo želim Vam se ispričati što nisam postavila post jako dugo, ali jednostavno ne stignem. Život mi je trenutno kaos pa sam blog ostavila malo po strani. Sad će praznici, pa se nadam da ću Vam pisati češće. Hvala Vam svima koji pratite blog, puno mi to znači.

Blagdani nam se približavaju, a to znači vrijeme darivanja. Mislim da svake godine, svatko od nas razbija glavu pitanjima što kupiti svojim bližnjima. Zato sam Vam u današnjem postu odlučila dati nekoliko ideja, što da poklonite svojim bližnjima za blagdane.


Prvo želim napomenuti da za dobar poklon nije nužno potrošiti hrpu novca. Poklone možete izraditi sami i tako obradovati Vama drage ljude. 

DIY poklon   ⛄ 

Za poklone koje radite sami potrebno vam je puno dobre volje, mašte i ljubavi. Znate što osoba koju namjeravate darivati voli, pa možete napraviti nešto u skladu s time. Na internetu se može naći puno ideja kako napraviti prekrasne poklone. Naravno, poklon koji ste napravili Vi, svojim rukama ima puno veću vrijednost nego nešto što ste kupili u dućanu.




POKLONI ZA DJEVOJKE ⛄ 

Smatram da kada je ženski rod u pitanju, ne možete pogriješiti kada joj poklonite kozmetiku, parfem ili nakit. To je nešto što sve žene vole i toga nikad nema previše. Obratite pažnju na ono što voli, te joj to darujte. Ako pažljivo slušate svoje bližnje dok pričaju, znati ćete što vole, te je nakon toga iznenadite poklonom. Tako će znati da Vam je važna i da je slušate. 
  POKLONI ZA MUŠKARCE ⛄
Kod muškaraca opet treba obratiti pažnju na ono što vole, ako posebno voli nekog sportaša, možete mu kupiti njegov dres ili nešto vezano uz to. Ako je gamer kupite mu neku igricu. Muškarci vole gadgete, na internetu možete naći hrpu zanimljivih gadgeta po niskim cijenama, koji će ih, sigurna sam, oduševiti.



POKLONI ZA KNJIGO/FILMO/MUZIKO-LJUBCE


Ako osoba koju darujete voli čitati knjige, gledati filmove, znate što Vam je činiti. Razveselite ju nekim filmom ili knjigom, to će im se sigurno dopasti. Isto tako, ako osoba koju darujete voli neki bend/pjevača/icu, kupite joj njihov album ili nešto njihovo. Internet je krcat takvim stvarima i možete pronaći super stvari za malo novca.


To bi bilo sve za ovaj post, nadam se da Vam se sviđa i da sam Vam barem malo pomogla. Ako imate bilo kakve prijedloge, pišite mi u komentare.

Do sljedećeg posta...


Pusa, V. ♥


You Might Also Like

2 comments

  1. Odličan post!Prvi put sam na tvome blogu I izgleda predivno.Baš si nadarena za pisanje.Prelijepo pišeš.Ukoliko se učlaniš u moj blog sigurno ću ti uzvratiti.

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Instagram