2016. WISHLIST ♥

09:44:00

Pozdrav ljepotice!

U ovom Vam postu donosim moju listu želja. Predstavit ću Vam par proizvoda za kojima patim već neko vrijeme i nadam se da ću si ih uskoro imati priliku priuštiti. Bolje da ne duljim s uvodom jer ima dosta stvari.


Prva stvar je nešto što već jako dugo želim, a sad mi je napokon i dostupan. Ako niste dosad saznali The Balm proizvode sada možete kupiti u većini Bipa prodavaonica. Proizvod koji ja želim je The Balm - Bahama mama bronzer. Već sam dugo u potrazi za nekim bronzerom koji mi ne izgleda narančasto na licu, a ovaj mi izgleda dovoljno hladno. Jedini je problem što je malo skuplji, ali nadam se da će se uskoro naći u mojoj kolekciji.


Još jedna novost kod nas su Aurini proizvodi za kojima patim već jako dugo, a pošto su sada dostupni i kod nas nadam se da ću ih imati priliku isprobati. Osim što su proizvodi  kvalitetni, vrlo su i pristupačni. Prvo što želim isprobati su Aura - Absolute Matte long lasting lip cream. Radi se o tekućim, mat ruževima za kojima su svi poludjeli. Već sam složila popis nijansi koje želim isprobati.


Osim toga jako su mi primamljivi i njihovi kistovi. Imaju ih dosta u ponudi i po recenzijama koje čitam na internetu mogu zaključiti da su odlični. Nadam se da ću uskoro ugrabiti nekog od njih.


A same pohvale čitam i o njihovom Cover me tekućem puderu pa bih i njega htjela isprobati.


Svi ste već vjerojatno čuli za ABH Dipbrow pomade, a znate i kolika mu je cijena. Freedom Mekeup na tržište je izbacio nešto vrlo slično. Po recenzijama vidim da je odličan, a cijena mu je mnogo manja, tako da bih svakako željela isprobati Freedom- Pro Brow Pomade gel za obrve. Dostupan je u mnogim nijansama i mislim da svatko može pronaći odgovarajuću, možete ga kupiti na https://www.pinkpanda.hr


Za ovu sam listu želja odlučila ostati koliko-toliko skromna pa ću na ovome stati. Nadam se da Vam se post sviđa. Pišite mi u komentare koje su vaše želje. 

Do sljedećeg posta...






You Might Also Like

2 comments

  1. Odličan post,jako mi se sviđa <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)
    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Instagram