CATRICE - PRIME AND FINE PRIMER

04:33:00

Pozdrav ljepotice!

U prošlom postu sam Vam spomenula ovaj proizvod i rekla da ću Vam ga uskoro recenzirati. Koristim ga oko 3 tjedna skoro svakodnevno pa sam Vam odlučila napisati što mislim o njemu.


Dugo sam mjerkala ovaj primer i nisam se mogla odlučiti da li da kupim ovaj ili onaj bijeli koji sprječava sjajenje i zaglađuje pore ili ovaj koji neutralizira crvenilo. Pošto imam problema s crvenilom i to me često smeta, odlučila sam kupiti ovaj.


Kao što možete vidjeti proizvod dolazi u jednostavnoj, praktičnoj ambalaži s malom pumpicom na vrhu koja jako precizno dozira proizvod. Za cijenu od 34.90 kn dobijete 30 mL proizvoda koji će Vam trajati dosta dugo jer tijekom jednog korištenja nije potrebno nanijeti puno proizvoda.


Tekstura je onako lagana, kao da nanosim neku kremu na lice. Lako se razmazuje i lagan je na koži.

Iskreno nisam sigurna koliko mi se ovaj proizvod sviđa\ne sviđa. Ako niste znali ovaj proizvod je zelen, baš jako zelen. I kad ga nanesem na lice to se dosta primijeti koliko god razmazivala, naravno kad stavim puder to zelenilo nestane. Nakon što ga nanesem na kožu, ona izgleda baš onako blijedo/zelenkasta, ima neki bolesni izgleda pa se malo preplašim kad se pogledam u ogledalo. I što mi se još ne sviđa je da u sebi ima šljokice. Da šljokice, stvarno ne znam čemu su potrebne šljokice u primeru. Ni one nisu vidljive nakon stavljanja pudera, ali nisam baš ljubitelj šljokica i baš me to bode u oči kad ga stavljam.


Što se tiče držanja šminke. Ja imam dosta zahvalnu kožu i puder kao i ostatak makeupa mi drži satima bez problema. No, često mi se nakon nekoliko sati makeup počne skidati s brade, a od kad koristim ovaj proizvod mislim da to ipak malo produži. Nakon što nanesem ovaj proizvod, makeup zaista lijepo sijeda na kožu i lijepo izgleda.


Sve u svemu, ne želim reći da je ovaj proizvod loš, ali nisam ništa posebno oduševljena. Omjer cijene i kvalitete je vrlo dobar i svakako ga preporučujem onima koji imaju problema s crvenilom. To bi bilo sve što Vam imam reći o ovom proizvodu.


Do sljedećeg posta...

Pusa, V. ♥





You Might Also Like

8 comments

  1. Catrice products are really cheap and that's awesome!

    Blog: http://fiftyshadesofpink.blogs.sapo.pt/
    Instagram: @sarafqueiros

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yeah cheap and very good, that's why I like them. :D

      Izbriši
  2. Sviđa mi se kako pišeš, slike su prelijepe. ♥
    - pogledaj moj blog i učlani se / uzvratit ću http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/noviteti-2.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajna recenzija! Nemam problema sa crvenilom tako da ovaj proizvod nisam koristila, no inace colim catrice-ove stvarcice. Izgleda okej i cini se sasvim solidno prema tvom opisu, makar nije nisa s cime bi trebali biti posebno odusevljeni.
    Posjeti moj blog i uclani se ako zelis, javi da uzvratim: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa. ♥

      Svakako ću pogledati tvoj blog.

      Izbriši
  4. sviđa mi se recenzija kao i primer, čini se zanimljiv, ali baš zbog zelene boje i šljokica planiram kupiti bijelo :D

    pogledaj moj blog, učlani se ako nisi :D http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa. I ja ću nakon ovoga svakako isprobat bijelog, čitala sam puno pohvala o njemu. ♥

      Izbriši

Instagram