Everyday makeup routine ♥

11:54:00

Pozdrav ljepotice!

U današnjem postu prikazat ću Vam moju svakodnevnu rutinu šminkanja. Što se tiče makeupa na svakodnevnoj bazi, pokušavam da to bude što neutralnije, jednostavnije i prirodnije.



Prvo koristim primer. Koristim Catrice Prime and Fine primer, to je onaj koji neutralizira crvenilo. Tek sam ga počela koristiti tako da Vam još ne mogu reći kakav je, uskoro ću Vam napisati recenziju.


Nakon toga koristim puder u kamenu. Koristim Catrice Even skin tone tekući puder. Za svakodnevni makeup je odličan, pisala sam recenziju i možete je pročitati ovdje. Uglavnom ga nanosim beauty blenderom, pisala sam i o njemu, možete pročitati ovdje.


Nakon toga nanosim korektor. Catrice Liquid Camouflage odrađuje savršen posao na mojim podočnjacima kao i na ostalim nepravilnostima. Recenziju možete pročitati ovdje.


Zatim puder i korektor matiram Catrice Colour correcting mattifying puderom. I o njemu sam Vam već pisala, pročitajte ovdje. Njega nanosim bpretty kistom za puder koji mi je odličan.



Pošto sam dosta blijeda, često stavljam bronzer, no ako nemam dovoljno vremena da bi sve dobro izblendala, taj dio preskačem. Koristim Essence Sun Club bronzer koji nanosim Essence kistom za rumenilo.


I za kraj mi ostaju oči i obrve. Ne stavljam sjenila, to mi je jednostavno previše za svaki dan. Stavljam samo maskaru. Koristim Catrice Better than false lashes maskaru, koristim ju stvarno kratko pa ću Vam naknadno javiti kakva je.

Na obrve stavljam Essence olovku za obrve i Maybelline Brow drama maskaru za obrve o kojoj sam već pisala ovdje.


I to je sve što se tiče ovog posta, nadam se da Vam se sviđa.

Do sljedećeg posta...

Pusa, V. ♥








You Might Also Like

10 comments

  1. Post je odlican, proizvode su super!

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post draga <3
    Ako zelis pogledaj moj blog i pretplati se, uzvratiti cu naravno <3
    http://amnafashdiary.blogspot.ba/#_=_

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa. ♥
      Hoću svakako. :D

      Izbriši
  3. Post ti je super! :)
    Sviđaju mi se slike i kako si detaljnije opisala, a ne samo napisala što koristiš :D <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post, stvarno mi se sviđa tvoja rutina ♥

    - kreativanblog.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post! :*
    - pogledaj moj blog i učlani se / uzvraćam http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/recenzije-krema-za-lice.html

    OdgovoriIzbriši

Instagram