Novogodišnje odluke

04:35:00

Pozdrav ljepotice!

Evo 2016. godina je započela. Svima Vam želi uspješnu i sretnu godinu. Nek Vam se ostvare sve želje i da svaka nova godina bude bolja od prethodne. U ovom Vam postu pišem o mojim novogodišnjim odlukama.



1. HRANITI SE ZDRAVO

Početkom ove godine započela sam nov način ishrane i hranila se u potpunosti zdravo. Od kako sam se zdravo hranila osjećala sam se bolje nogo ikad, onda su došli neki problemi te sam zadnjih par mjeseci to zapustila. Ali evo krećem ponovno s zdravom prehranom i nadam se da će mi ovog puta u potpunosti uspjeti.



2. VJEŽBATI BAREM 3 PUTA TJEDNO

Jako sam lijena i stalno pronalazim neki izgovor da ne vježbam, no zapravo volim vježbati i onaj osjećaj nakon vježbanja. Najteže mi se uputiti i krenuti s vježbanjem, ali sad sam odlučila vježbati barem 3 puta tjedno.



3. BITI PRODUKTIVNIJA

Ima dana kada nemam snage za baš ništa i doslovno potratim cijeli dan, a kasnije kad mi se nakupi posla bude mi žao. Odlučila sam da ću svoj posao obavljati na vrijeme, a ne čekati da mi se sve nakupi.

4. BITI ORGANIZIRANIJA

Fali mi organizacije i nekad mi to puno oteža posao. Zato sam odlučila biti organiziranija i planirati svoje obveze, jer ih se ponekad skupi previše i više se ni sama ne snalazim u svemu tome. Organizacija je vrlo bitna za uspjeh.

5. PROVODITI VIŠE VREMENA S PRIJATELJIMA

Preko tjedna dok traje škola nikako nemam vremena da bi se nalazila s prijateljima, a vikendom znam biti umorna od svega pa mi se ni onda neda izlaziti s prijateljima tako da moj društveni život ponekad jako pati. Želim u budućnosti odvojiti barem 1 dan tjedno koji ću posvetiti druženju s prijateljima i opuštanju.

6. VIŠE SE POSVETITI BLOGU

Za nekoliko dana bit će 6 mjeseci otkako pišem blog i jako mi se sviđa to što radim. Zadovoljna sam u kojem smjeru se moj blog razvija, no naravno željela bih to sve podići na višu razinu. Želim Vam pružiti bolji i kvalitetniji sadržaj pa sam se stoga odlučila više posvetiti i blogu.

7. MANJE SE NERVIRATI

Svi imamo probleme i neke stvari oko kojih se živciramo.  Shvatila sam da se nerviranjem problemi ne rješavaju, samo mi se čine još većima. Nekad se stvarno znam dovesti u situaciju kad sam pod prevelikim stresom i to mi samo otežava situaciju. Zato sam odlučila da se više neću toliko živcirati i dopuštati da mi neke nepotrebne stvari kvare sreću.

8.  BITI POZITIVNA

Ja sam inače osoba koju rijetko kada možete vidjeti loše volje, pa želim da se to tako i nastavi. Jednostavno ne osjećam se dobro u društvu u kojem nema pozitive te pokušavam izbjegavati takve ljude. Pokušat ću što više vremena biti sretna, nasmijana i pozitivna te se okružiti takvim ljudima.



I eto to je sve što se tiče ovog posta. Još jednom želim Vam sretnu Novu godinu i nek vam je najsretnija. Koje su Vaše novogodišnje odluke? Podijelite ih sa mnom u komentarima.

Do sljedećeg posta...

Pusa, V. ♥

You Might Also Like

8 comments

  1. Slažem se sa apsolutno svime što si napisala. Ovo su i moji ciljevi za 2016 godinu u svakom pogledu !
    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Nice post <3

    Maybe follow ?
    http://naataliam.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. odlican post, sretna nova godina
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa ♥
      Hvala, također. ♥

      Izbriši
  4. Nadam se da ćeš ostvariti i uspjeti u svojim ciljevima :*

    OdgovoriIzbriši

Instagram