February Favorites ♥

02:53:00

Pozdrav ljepotice!

Evo mene opet nakon dugo vremena. Svjesna sam da bi trebala pisati više, ali jednostavno ne stignem. Svakako, trudit ću se da pišem kad god uhvatim vremena. Veljača nam je skoro gotova, prošla je užasno brzo, i zato u ovom postu baš i nemam previše proizvoda.Uskoro ću Vam pisati o favoritima zime pa ćete tada vidjeti više proizvoda. U ovom postu ću Vam pisati o proizvodima koje sam najviše koristila i koji su mi se najviše svidjeli kroz ovaj mjesec.




Catrice - EVEN SKIN TONE je puder koji koristim svakodnevno. Vrlo lagan, ima srednje prekrivanje i ugodan je za kožu. Ne treba mi neko posebno jako prekrivanje, već puder koji prekrije neke sitne nepravilnosti i ujednači ten, a ovaj puder mi baš to i pruža. Pisala sam recenziju, možete je pročitati OVDJE.
















Ako imam neke veće nepravilnosti na licu, njih rješavam Catrice - LIQUID CAMOUFLAGE korektor. Najbolji koji sam dosad probala. Omjer cijene i kvalitete je odličan, prekriva savršeno. Recenziju možete pročitati ovdje.











Dalje, pričala sam Vam u prošlom postu, o mojem novom Essence kistu. Ja sam zaljubljena u to čudo, ne znam što da Vam drugo kažem.





I zadnja stvar je ovaj My face balzam za usne. Ja bez ovog ne mogu živjeti, jako lijepo hidratizira usne i budu vrlo mekane. Već sam ga spominjala u dosta postova, svakako Vam ga preporučujem.













I to je sve što se tiče ovog posta. Nadam se da Vam se sviđa i da ću uskoro naći vremena da Vam pišem još.
Do sljedećeg posta...



You Might Also Like

4 comments

  1. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš učlani se u moj blog (uzvraćam) <3
    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post. Ovaj korektor je vrhh❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa! Da, stvarno je odličan ♥

      Izbriši

Instagram