Top 5 makeup kistova ♥

04:44:00

Pozdrav ljepotice!

Nisam Vam pisala već dva tjedna, jednostavno nisam nikako našla vremena. Zatrpana sam obavezama, ali napokon sam odvojila vremena da Vam napišem nešto. U ovom ću postu pisati o 5 četkica koje koristim gotovo svakodnevno i uglavnom su svima dostupne.

B-pretty kist za puder u kamenu koristim već jako dugo i jako sam zadovoljna. Dostupan je u Bipi, a cijena mu je oko 20 kuna. S njim nanosim puder u kamenu, dosta je velik, mekan i dlake mu ne ispadaju. Za cijenu od 20 kuna stvarno odličan kist.




Sljedeću četkicu sam kupila preko ebay-a za 15-ak kuna i nisam požalila. To je kist za tekući puder i svoj posao obavlja odlično. Dlake su dosta zbijene i čvrste, a opet tako mekane. Puder se razmazuje lijepo i ravnomjerno i izgleda baš prirodno. Definitivno se na ebay-u može naći puno odličnih četkica pošto u našim drogerijama izbor baš i nije velik.



Jako volim Essence kistiće mislim da su stvarno odlični i vrlo pristupačni. Ovaj kistić za rumenilo je jako dobar, koso je rezan, a dlake su tako mekane. Baš lijepo rasporedi proizvod po licu. Cijena mu je oko 25 kuna.

                               


Sljedeći Essence kist je iz njihove limitirane kolekcije, oduševila sam se već kad sam ih vidjela online i nisam ni znala da će ovo doći u Bipu. Jednu večer sam svratila do Bipe po balzam za usne i vidjela ovo, baš sam se iznenadila. Uzela sam tada ovog za bronzer, dva dana kasnije vratila sam se da kupim još, ali sve se rasprodalo. Uglavnom, ja sam zaljubljena u ovaj kist, tako je čvrst, odlično izgleda, a posao obavlja savršeno. Dlake su čvrsto zbijene i oblik je takav da savršeno sjeda na lice. Sve pohvale za ovaj kist, ako još negdje ima za kupiti svakako iskoristite priliku.



I zadnji je ovaj Essence kistić za blendanje. Ne znam što da Vam drugo kažem nego da je odličan, jako lijepo blenda sjenila. Cijena ovog kistića je samo 12 kuna, za tako malo novca dobijete stvarno kvalitetan kist.




To bi bilo sve što se tiče ovog posta. Nadam se da Vam se sviđa. u komentare mi pišite koje kistove vi najviše koristite. 

Do idućeg posta...









You Might Also Like

2 comments

  1. imam i ja essence kit za rumenilo i za blendanje, savrseni su
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno jesu, definitivno ih moram više nabavit ♥

      Izbriši

Instagram