CATRICE PRIME AND FINE PROFESSIONAL CONTOURING PALETTE

02:47:00

Pozdrav ljepotice!

Evo napokon posta u kojem Vam donosim nešto što sam jako dugo htjela isprobati. Radi se o Catrice-
Prime and Fine professional contouring palette, paletici u kojoj se nalazi bronzer i highlighter. Dostupna je u dvije nijanse 010 Ashy Radiance i 020 Warm Harmony. Ovakvi proizvodi nisu baš uobičajeni u drogerijama i zato me ovo baš privlačilo. 


Dosta sam se dvoumila između nijansi, ali sam na kraju uzela tamniju nijansu (020 Warm Harmony). Svjetlija nijansa je hladnijeg podtona i slabije pigmentirana, dok je tamnija, toplijeg podtona i puno više pigmentirana. Pošto ja volim više izražene konture odlučila sam se za tamniju nijansu. 


Što se  bronzera tiče, zadovoljna sam, dosta je pigmentiran, za cijenu od 35,90kn dobije se stvarno odličan proizvod. S njime se stvarno može odraditi solidan posao, pogotovo mislim da je odličan za mlađe djevojke koje još nemaju previše iskustva s ovim proizvodima. 


Lako se blenda i nanosi, ako pretjerate s proizvodom neće vam ostati mrlje kao što to zna ostati kod sličnih proizvoda. Sve u svemu, mislim da je ovo odličan bronzer za svakodnevni makeup. 

Highlighter me baš nije oduševio, jako je slabo pigmentiran. Tekstura je dosta praškasta, uglavnom ne sviđa mi se. Kad ga stavim na lice primijete se neke sitne šljokice, ali nije onako kako bi to zapravo trebalo izgledati. Mislim da su se oko highlightera mogi više potruditi. 

Evo ovo je moje iskreno mišljenje o ovom proizvodu, baš sam se veselila kad sam vidjela da tako nešto dolazi kod nas. Ne mogu reći da me razočaralo, jer je ovo odličan proizvod što se tiče omjera cijene i kvalitete, ali nisam ni oduševljena. Svakako mislim da se na highlighteru trebalo više poraditi. 

Do sljedećeg posta...




You Might Also Like

2 comments

Instagram