SAMOPOUZDANJE!?

09:21:00

Pozdrav ljepotice!
U ovom postu Vam neću pisati o beauty temi, kao što inače pišem. Odlučila sam se za malo drugačiju temu, nešto što planiram već duže vrijeme napisati, a nikako da to i realiziram. Znam da se dosta mladih, a i onih starijih bori s nedostatkom samopouzdanja, pa sam Vam odlučila ispričati moju priču i dati nekoliko, nadam se, korisnih savjeta.



Do prije 3 godine bila sam povučena, sramežljiva osoba koja se nikad nije isticala u društvu. Nikad se nisam uključivala u neke rasprave i slično, jednostavno sam mislila da moje mišljenje nije važno. Uvijek sam bila u nekoj sjeni, nikad se nisam nametala, kao da nisam ni postojala. Sad kad se toga prisjećam, mislim si "Tko je bila ta osoba?", "Što mi se dogodilo??".

Dogodile su mi se neke stvari, postala sam starija i sada na život gledam skroz drugačije. Ne znam od kud se stvorilo toliko samopouzdanje u mom životu, ali jednostavno je samo došlo i svaki dan ga ima sve više i više.



Počela sam cijeniti i prihvaćati sama sebe, a to je ono što bi svi trebali. Stvar je poprilično jednostavna: takvi smo kakvi smo i to trebamo prihvatiti, a ako ti se nešto na tebi ne sviđa, radi na tome da to promijeniš na bolje. Svi imamo mane i neke nedostatke, bitno ih je prihvatiti i živjeti s njima. Al ajmo ne razmišljat samo o manama, zapitaj se koje su tvoje kvalitete i iskoristi ih. Od kad razmišljam na ovaj način život mi je puno bolji.

Samopoštovanje? So important. Ako ne poštuješ sam sebe, kako će te netko drugi poštivat, ako sam za sebe imaš visoko mišljenje i ljudi će te počet shvaćat važnim.



Ljudi koji su samouvjereni postižu puno bolje rezultate. I puno sam puta čula oko sebe "Gle kako je umišljena.", samo zato jer sam puna samopouzdanja. No nikad me to nije diralo, ja znam kakva sam, meni važni ljudi znaju kakva sam, a to što neki usputni likovi o misle o meni, stvarno me nije briga.

Koliko se cijeniš, toliko i vrijediš.


Eto toliko od mene o ovoj temi, ako Vam se sviđaju postovi ovog tipa, gdje Vam pričam o nekim temama, komentirajte pa ću ih češće pisati. U komentare mi pišite što vi mislite o ovoj temi.

Do sljedećeg posta...


You Might Also Like

2 comments

  1. Stvarno divan post,jako si lijepo to napisala i svida mi se tvoje razmisljanje
    Moram priznati da sam i ja takva bila,no primjecujem da sto vise rastem da i moja osobnost raste pa tako i samopouzdanje..Takoder drago mi je da si sada jos vise pouzdanija i nadam se da ces cesce imati ovakve postove :)
    Nadam se da ces klinkuti na linkove u mom zadnjem postu,puno mi znaci i hvala ako to ucinis :*
    Ako zelis da se zapratimo,javi :)
    Novi post--> beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Instagram