Essence ALL ABOUT NUDES

03:40:00

Pozdrav ljepotice!

Ako me pratite duže vrijeme na ovom blogu znate da i nisam neki ljubitelj sjenila za oči i da ih ne koristim baš često. Ako i koristim neka sjenila ona obavezno moraju biti nude, neke smeđe ili zlatne nijanse. Baš mi se zato i svidjela Essence paleta All about NUDES, o kojoj ću Vam danas i pisati.


Proizvod dolazi u klasičnom Essence pakiranju od tvrde plastike, poklopac je providan i sve nijanse su Vam odmah vidljive.
U paleti dolazi 8 nude nijansi, 5 sjenila je mat, dok 3 sjenila u sebi sadrže šljokice.



Tekstura sjenila je vrlo dobra, lako se nanose i blendaju. Trušenje sjenila je minimalno što me stvarno pozitivno iznenadilo. Pigmentacija je dobra, ali ne pretjerana. U kombinaciji sa bazom, intezitet boja je dosta jači i puno su dugotrajnije.


Definitivno Vam preporučujem da pije korištenja ovih sjenila nanesete bazu. Kad sam ovu paleticu koristila bez baze, nakon 4-5 sati sjenila više nisu bila vidljiva, dok su sa bazom izdržala sve dok ih nisam skinula.

Neke nijanse su pigmentiranije više, a neke manje kao i kod svih paleti. Najviše mi se sviđaju zadnje dvije, najtamnije nijanse koje su ujedno i najpigmentiranije.

ovako sjenila izgledaju bez baze

Sve u svemu ja sam paletom zadovoljna. Odlična je za neke svakodnevne, jednostavnije kombinacije, ako nemate ideju kako da iskoristite sjenila iz palete, na poleđini se nalaze upute, koje Vam možda mogu pomoći. 


Cijena ove palete je 35 kn i dostupna je u svim drogerijama koje sadrže Essence kozmetiku. To bi bilo sve od ovog posta, nadam se da Vam se sviđa.

Do sljedećeg posta...




You Might Also Like

0 comments

Instagram