CATRICE → NUDE ILLUSION MAKE UP

08:38:00

Pozdrav svima!

Nije me bilo jako dugo i dosta sam zapostavila ovaj blog. Nažalost, pretrpana sam obvezama i još neko vrijeme postovi neće izlaziti redovno. Nadam se da ću kroz par tjedana opet imati priliku pisati redovno. Hvala svima koji su i dalje tu i čitaju ovaj blog, jer mi to puno znači.



U ovom postu pisat ću Vam o puderu za kojeg ste već vjerojatno ćuli. Svi koji me pratite znate da sam ogroman fan Catrice pudera i da ih koristim na dnevnoj bazi. Ovo je puder koji u ponudi imaju već dosta dugo no ja sam ga uvijek zaobilazila. Pošto sam probala sve njihove trenutno dostupne pudere, odlučila sam se isprobati ovaj mnogo hvaljeni Nude Illusion.



Pohvale su padale na sve strane pa sam imala i jako velika očekivanje. Možda je baš to i razlog zašto i nisam baš posebno oduševljena ovim puderom. Nije loš, daleko od toga, ali ostali Catrice puderi su mi bolji i ljepše se ponašaju na mome licu. 

Kao što možete vidjeti na fotografijama, puder dolazi u standardnoj Catrice ambalaži. Vrlo lijepo i kvalitetno odrađeno kao i uvijek. Za 59.90kn dobijete 30 ml proizvoda. Što se tiče omjera cijene i kvalitete kao i kod većine Catrice proizvoda, i više je nego dobar. Dostupan je u nekoliko nijansi i sigurna sam da će većina naći nijansu koja odgovara. 



Tekstura je dosta rijetka, za moj ukus možda malo previše vodenasta. Kad ga nanesete na lice vrlo je lagan što je naravno prednost i po pitanju toga je odličan za svakodnevno nošenje. Prekrivanje je srednje, ako želite jače prekrivanje bez problema ga možete nadograditi, ali s njime treba dosta brzo raditi. Kad ga nanesete na lice potrebno ga je izblednati što prije. 

Trajnost na licu je nekoliko sati. Nakon nekih 6 sati imam osjećaj da mi počinje nestajati s lica, pogotovo na bradi gdje ga nema već nakon 3-4 sata. 

Gore sam napisala da nisam baš zadovoljna kako se ovaj puder ponaša na mome licu. Ne znam točno kako da Vam opišem to, kad tek nanesem puder sve izgleda super, ali kroz već sat-dva kao da postaje drugačiji i namreška mi se u području nosa i brade. Nisam primijetila da je to slučaj kod drugih koje koriste ovaj puder.


Sve u svemu, ovo je jedan vrlo dobar proizvod, no ništa što me posebno oduševilo. Odličan je za svakodnevnu upotrebu jer je vrlo lagan na licu. Ipak, mislim da ja ovaj proizvod ne bih više kupila jer Catrice u ponudi ima boljih pudera za istu cijenu.

To je sve od mene, nadam se da ću imati prilike ponovno Vam pisati uskoro.

Do sljedećeg posta...









You Might Also Like

0 comments

Instagram