Summer bucketlist

03:34:00

Pozdrav ljepotice!

Ponovno Vam pišem nakon dugo vremena, ali sada ću biti redovitija. U ovom postu pišem Vam moj ljetni bucketlist. Popis stvari koje bi htjela obaviti ovog ljeta.


1. Pocrniti

Ne volim sunce i izbjegavam ga dosta tijekom ljeta. Svaku godinu želim pocrniti, ali mi to nikako ne uspijeva. Imam dosta svijetao ten i na suncu uglavnom samo pocrvenim, a nakon toga sam ponovno bijela. Nadam se da ću ove godine nekim čudom napokon dobiti malo boje.



2. Otputovati negdje

Upravo sam se vratila s putovanja i za ostatak ljeta nemam planova za putovanja. Ovog ljeta obveze i financije mi ne dopuštaju druga putovanja, no nadam se da će se do kraja ljeta otvoriti još neka prilika da otputujem negdje, barem na kratko.




3. Provoditi što više vremena s prijateljima

Pošto sam svako ljeto do sad provodila izvan svog grada, prijatelje nisam ni viđala. Ovo ljeto želim što više vremena provoditi s društvom i provesti što više zabavnih trenutaka s njima.



4. Steći nova prijateljstva

Iako sam dosta sramežljiva u društvu novih ljudi, ovog ljeta definitivno želim steći neke nove prijatelje.

5. Redovito pisati blog

U posljednje vrijeme imala sam mnoge obveze i nikako ih nisam uspjela uskladiti s ovim blogom. Preko ljeta neću imati toliko obveza, barem ne onih vezanih za školu, pa ću biti u mogućnosti i češće pisati.



6. Vježbati

Ostalo je još nekoliko kilograma za skinuti, a nakon toga cilj mi je zategnuti tijelo. Iako sam vrlo lijena, ovog ljeta želim vježbati što je više moguće i svoje tijelo dovesti  red.


I to je sve što se tiče ovog posta. U komentare mi pišite što se nalazi na vašoj bucket listi.

Do sljedećeg posta...









You Might Also Like

1 comments

  1. I ja sam baš danas sastavila svoju listu.☺ Nadam se da ćeš ispuniti većinu stvari!♥

    pametnodete.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Instagram