♥ 1. ROĐENDAN I PINK PANDA NEW IN ♥

05:59:00

Pozdrav svima!

Danas je prvi rođendan mog bloga. Ovaj blog napravila prije točno godinu dana, djelomično zbog toga što mi je bilo dosadno, a djelomično zbog toga što jako volim makeup i pratim hrpu beauty blogova. Ovaj blog je moj hobi i pokušavam mu se posvetiti kad imam vremena. Drago mi je da sam ovaj hobi uspjela održat godinu dana, jer s drugim hobjima nije bio takav slučaj. 

Ne smatram da je moj blog uspješan. To nije ni razlog zašto ga pišem, naravno drago mi je kad netko prepozna moj trud i svaki Vaš komentar me jako razveseli. U ovih godinu dana od Vas sam dobivala samo pozitivne komentare i zbog toga mi je jako drago. Nadam se da ćete i dalje pratiti moje objave, a ja ću se truditi da vam pružim što kvalitetniji sadržaj.

Prošli tjedan pisala sam Vam svoju listu želja. Pošto je ovaj tjedan i moj rođendan i rođendan bloga odlučila sam se počastiti i skinuti neke proizvode s liste.


Radi se o dva Makeup Revolution proizvoda koje sam naručila sa stranice Pink panda. To je stranica koju sam do sada posjetila jako puno puta, a nikada nisam ništa kupila iako sam željela jako puno proizvoda. Najviše me odbijala poštarina koja iznosi 27 kuna i uvijek bi na kraju odustala od kupnje. 

Ovog puta odlučila sam se počastiti: Makeup Revolution contour paleta - Iconic Lights and Contour Pro i Makeup Revolution paleta 32 sjenila - Beyond Flawless. Jako sam zadovoljna brzinom isporuke, paket stiže na vaša vrata već sljedeći dan. A proizvode sam uhvatila na odličnom sniženju tako da sam uštedjela i dosta novca. 



U ovom postu prikazat ću Vam samo kako proizvodi izgledaju, a detaljne recenzije dolaze čim ih malo bolje isprobam.







Ja sam za sad jako zadovoljna. Pigmentiranost mi se vrlo sviđa, a kad se malo ozbiljnije poigram njima moći ćete čitati moje dojmove.

To je sve za ovaj post, do sljedećeg posta...



You Might Also Like

10 comments

  1. Srećan blogorođendan i želim ti da ih proslaviš još puuno! :) <3

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan blog jako nam se sviđa
    dobra tema za blog
    zelis follow-follow reci mi u zadnjem postu da ti uzvratim ☺♥

    anastazijaiemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post i predobar izgled bloga *-* Usput srećan rođendan!!!

    NOV SAM ČLAN NA TVOME BLOGU, PA BI MI BILO DRAGO DA SE I TI UČLANIŠ U MOJ BLOG KOJI ĆE USKORO 100 ČLANOVA --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post!Imas jako zanimljive postove i odlican blog,ako zelis uclani se na koj blog i javi se u nekom komentaru ispod mog posta da ti uzvratim!!!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post,palete izgledaju predivnoo..♥
    Uclanila sam se u tvoj blog,ako zelis uzvrati
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Instagram