CATRICE EYE BROW STYLIST PENCIL

05:56:00

Pozdrav svima!

U današnjem postu pisat ću Vam o mojoj najdražoj olovci za obrve. Radi se o CATRICE EYE BROW SYLIST PENCIL. 



Dostupna je u 3 nijanse. Moja je u nijansi 030 Brow-n-eyed peas. To je tamno smeđa nijansa hladnog podtona koja odlično odgovara mojim obrvama.


Dolazi u klasičnom pakiranju kao obrva, s jedna strane se nalazi četkica za rašćešljavanje obrvi, a s druge strane je proizvod. Cijena ovog proizvoda je 20 kuna, što mislim da je vrlo prihvatljivo i pristupačno. Dostupna je u svim drogerijama koje sadrže Catrice kozmetiku. 



Tekstura je srednje kremasta. Vrlo je lako njome oblikovati obrve i to je nešto što je meni jako bitno. Vrlo je jednostavna za svakodnevnu upotrebu. Ujutro samo pročešljam obrve, par puta ih prijeđem olovkom i gotovo.





Definitivno Vam preporučujem ovaj proizvod, ako trebate nešto čime ćete jednostavno i brzo oblikovati svoje obrve. 



Do sljedećeg posta...


You Might Also Like

2 comments

  1. Inace ne koristim olovku za obrve, al cula sam sve rijeci hvale za ovu catrice olovku
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=0

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam dugo slušala pohvale o njoj pa sam je odlučila isprobati. ♥

    OdgovoriIzbriši

Instagram