Moje mišljenje o trendovima koji nas okružuju!

07:36:00

Pozdrav svima.

U ovom postu odlučila sam s Vama podijeliti moje mišljenje o trendovima koji nas okružuju.

Prvi trend su ove pletenice. Ne znam njihov točan naziv jer doslovno svatko ih zove drugačije, no mislim da svi znate o čemu se radi, a možete vidjeti i na slici. Meni su te pletenice predivne i imam dojam da stoje baš svima osim meni. Imam dosta slabu kosu, trenutno i prekratku tako da meni one baš i ne stoje, no mislim da su baš super i odlične za maknut kosu s lica za vrijeme ljetnih vrućina.


Sljedeće što viđam su precrtane usne. Nemam ništa protiv precrtavanja usana, ali kad je to napravljeno lijepo i neprimjetno. Nema mi goreg kad kod cura vidim liniju iznad njihove usne. NE! NE! i NE!. Mislim da bi se cure više trebale truditi da to rade što neprimjetnije.


Sljedeće su umjetni nokti. Koliko mi se sviđaju, toliko mi se i ne sviđaju. Ako su lijepo oblikovani i ne izgledaju prenapadno DA! Predučaki, prešareni, nokti s velikim izrastom NE, nikako ne. 


Nešto što možemo vidjeti gdje god da krenemo su starke. Ja ih jako volim i nosim ih stalno. Vrlo su udobne i jednostavne, možete ih kombinirati skoro sa svime i pašu na svaku dnevnu odjevnu kombinaciju. Definitivno sam ZA!





U ovom postu predstavila sam Vam 4 trenda, a ako Vam se ovakav tip postova sviđa, pišite mi u komentarima i bit će ih još.

Do sljedećeg posta...



You Might Also Like

6 comments

  1. Ja sam starkama OPSEDNUTA, obožavam ih! Super post, volim da čitam o mišljenjima o trendovima koji nas okružuju. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih bas volim, drago mi je da ti se sviđa. ❤

      Izbriši
  2. Ja isto obožavam starke . Kao što si rekla udobne su i pašu uz sve . Super su mi da . Isto mi je super i ovaj post , jako volim da čujem tvoja mišljenja ( a i od drugih ) o nekim stvarima . Voljela bi kad bi napravila još ovakvih postova .
    P.S. Ako netko želi follow for follow , dođite na moj blog dap .
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    😘

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa, definitivno cu napisati još takvih postova. ❤

      Izbriši
  3. Wooow.Oduševljena sam.Post je mnogo dobar,svaka čast dragaa♥
    https://saskadiary.blogspot.rs/2016/07/pricamosredom-suvisni-kilogrami-no.html

    OdgovoriIzbriši

Instagram