Summer wishlist ♥

10:46:00

Pozdrav ljudi.

Evo mene opet s još jednim wishlist postom. Trenutno imam podugačku listu kozmetičkih proizvoda koje bi htjela isprobati. Iskreno, ne sjećam se kad sam zadnji put isprobala neki novi makeup proizvod, pronašla sam proizvode koji mi odgovaraju i od tad sam im vjerna. No ipak postoje neki proizvodi koje bi htjela isprobati jer sam o njima čitala odlične recenzije. Ako Vas zanima koji su to proizvodi, nastavite čitati.





1. Makeup revolution contour paleta - Ultra Contour Palette

Zaljubljena sam u ovu paletu i nadam se da će uskoro biti moja. Sadrži baš sve što mi treba, a o njoj sam ćula stvarno divne komentare.

2. Makeup Revolution paleta 32 sjenila - Beyond Flawless




Ono što mojoj makeup kolekciji očajno nedostaje su sjenila. Ne koristim ih na dnevnoj bazi iz samo jednog razloga-preljena sam za to. Ipak, voljela bih malo popuniti tu kolekciju, a ova paleta je baš savršena za to. Sadrži uglavnom nude tonove koje ja i koristim jer nikako nisam ljubitelj boja.

3.  High Glow Mineral Highlighting Puder-->Catrice




Ovo sam ljeto zaluđena highlighterima. Ovog mjerkam svaki put kad dođem u Dm/Bipu, ali uvijek je nešto više na listi prioriteta i nikako ga ne uspijevam kupiti. No nadam se da će se uskoro naći u mojoj kolekciji.

4. NYX Lingerie Liquid Lipsticks




Obožavam nude ruževe, još pogotovo ako su mat. NYX Lingerie kolekcija mi je prekrasna i želim ih od prvog trenutka kad sam ih vidjela. Ima stvarno divnih nude nijansi.

5. The original beautyblender



Iako sam jako zadovoljna kopijom originalnog beauty blendera iz Bipe, htjela bih probati i ovaj. Vjerojatno ima neki razlog zašto su svi oduševljeni njime.


Iako ovo nije sve što se tiče moje wishliste, tu ću stati jer su moje ostale želje s obzirom na moj ograničeni budžet vrlo nerealne. Nadam se da Vam se sviđa ovakav tip postova, a u komentarima mi pišite što se nalazi na vašoj listi želja.

Do sljedećeg posta...



You Might Also Like

4 comments

  1. Super post kao i wishlista :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/07/noviteti.html

    OdgovoriIzbriši
  2. dadaaa.. odlicni proizvodi, i ja ih zelim :D
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa, ja sam uspjela skinut neke proizvode s wishliste. :D ♥

      Izbriši

Instagram