Low carb diet → moja iskustva

12:36:00

Pozdrav ljepotice!


U današnjem postu pričati ću Vam o prehrani sa smanjenim unosom ugljikohidrata koju provodim već neko vrijeme. Prvo, željela bih napomenuti da prije nego što krenete sa ovakvim načinom prehrane, bilo bi najbolje da se savjetujete sa svojim doktorom ili nutricionistom. Isto tako, mislim da ovaj način prehrane nije pogodan za djecu koja su još u razvoju, jer su za normalan rast i razvoj tijelu potrebni i ugljikohidrati, masti i ostale tvari.



Ja sam se počela ovako hraniti jer sam htjela smršaviti, a sve dijete koje sam do tad provodila nisu mi pomagale. Odlučila sam probati ovakav način prehrane i vidjeti kako će se moje tijelo nositi s time. Na početku je bilo čudno, prije toga imala sam naviku jesti kruh, tjesteninu, slatko i ostalo. Nisam se na početku znala snaći da bi radila obroke bez određenih namirnica koje sadrže mnogo tvari koje sam odlučila ne unositi u svoje tijelo. Uglavnom su se moji obroci sastojali od mesa, salate i posnog sira.

Prvih tjedan dana bilo je najteže, priviknuti se da neku vrstu hrane ne smijem jesti, no navikla sam na to. Nakon nekog vremena moj organizam se skroz navikao na taj način prehrane, tako da mi više ni ne pada na pamet da uz neku hranu jedem kruh i slično. Naravno, nekad i ja pojedem nešto slatko, neko pecivo ili tjesteninu, no ne svakodnevno kao što sam to nekad radila.



Da ovaj način prehrane nije odgovarao mom organizmu, ne bih ga se držala, no primijetila sam da se jako dobro osjećam i čak se nekad kad pojedem npr. previše ugljikohidrata osjećam dosta loše. Naravno, na početku sam često radila analizu krvi da vidim da li moje tijelo može normalno funkcionirati bez određenih tvari i nalazi su bili odlični, nikad nisam nikakvih problema sa zdravljem imala.

Što se tiče mršavljenja, zbog kojeg sam ja započela ovo, jako je dobro prošlo. U prvih 5 mjeseci, u kojima sam se ja strogo držala načina prehrane sa smanjenim unosom ugljikohidrata, izgubila sam 17 kilograma. Uz mršavljenje, svakako Vam preporučam i vježbanje kako bi vam se tijelo zategnulo i ne bi ostali neželjeni ostaci kože i masnog tkiva, a tu sam ja malo pogriješila.


Još samo želim napomenuti, da ovaj način prehrane neće svima odgovarati, ja sam imala sreće i sa mnom je savršeno funkcioniralo. Najbitnije je osluškivati svoje tijelo, ono nam samo govori da li mu nešto odgovara ili ne.

To je sve za današnji post, ako želite da Vam detaljnije pišem o ovom načinu prehrane ili da Vam dam prijedlog recepata koji su pogodni za ovu prehranu, pišite mi u komentare. Isto tako, ako nekog nešto određeno zanima, može mi se javiti na e-mail, obrazac za kontakt nalazi se na desnoj strani bloga.

Do sljedećeg posta...


You Might Also Like

2 comments

  1. svaka cast, i ja muku mucim s kilogramima, bila sam na keto djeti, u mjesec daana sam skinula 8 kg, sad sam malo prestala s njom, ali cu opet :D
    maggieblogspot.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 8 kg u mjesec dana, to je stvarno puno, drago mi je da si uspijela ❤

      Izbriši

Instagram