MAKEUP REVOLUTION ICONIC LIGHTS AND CONTOUR PRO

06:59:00

Ovaj proizvod već sam Vam predstavila na blogu i obećala recenziju. Isprobavam ga već mjesec i pol i mislim da sam ga dovoljno isprobala da bih Vam ga mogla predstaviti. Radi se o MAKEUP REVOLUTION ICONIC LIGHTS AND CONTOUR PRO paleti.



Prvo pakiranje, standardno MUR pakiranje od tvrde plastike s providnim poklopcem. U paleti dobijete 13 grama proizvoda što je po meni solidna količina. 



U paleti se nalaze dva shimmer highlightera i dva mat highlightera (bijeli i banana powder) te četiri bronzing nijanse od kojih su tri mat, a jedna sadrži sitne šljokice. 



Mat highlight nijanse mi se sviđaju i jako lijepo posvijetle područje ispod očiju i odlično fiksiraju korektor. Banana powder je odličan. Shimmer highlighteri su dosta suptilni, ne kažem da su loši, daleko od toga, ali ja volim kad highlighteri blješte. Ja volim pomiješati obje nijanse i sviđa mi se efekt koji dobijem. Za svakodnevni makeup kad ipak ne želim izgledati kao disko kugla su odlični.


Pigmentiranost bronzing nijansi je fenomenalna. Do sad nisam isprobala tako pigmentirane bronzere/proizvode za konturiranje. Zbog toga treba biti dosta oprezan jer se s proizvodom lako pretjera, ali se poprilično lako blenda pa se stvar može popraviti. Ja volim pomiješati sve četiri nijanse i onda dobijem baš nijansu koja meni odgovara. 



Mislim da je ovo stvarno dobra paleta, odličan omjer cijene i kvalitete. Pigmentiranost je odlična i u jednoj paleti dobijete sve što Vam je potrebno. Dostupna je na Pink Panda i Makeup Revolution stranici po cijeni od 97.99 kn. Imate moju preporuku.

Do sljedećeg posta...


You Might Also Like

27 comments

  1. Ova paleta je savršena. Odličan post! :*
    Baš mi se sviđa tvoj blog, učlanila sam se (#23). :)
    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova paleta je odlična već ju neko vrijeme gledam i govorit da ću je naručiti isto kao i Naked paletu haha :) .. U svakom slučaju odličan post .

    Uzvrati follow ako hoćes i izašao je novi post ---> http://makzpi.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam je dugo gledala prije no što sam ju kupila i definitivno nisam požalila. Drago mi je da ti se sviđa. ♥

      Izbriši
  3. Odličan post!Paleta mi se dopada i volela bih da je isporobam,ali nažalost ovog brenda neka kod nas. <3

    http://mylittlesweetdiaryforever.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa, nadam se da ce uskoro biti dostupno i vama, stvarno je odlicno. ❤

      Izbriši
  4. Odličan post, ove boje na paleti mi se jako sviđaju baš su boje koje volim <3

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    https://doroty4.blogspot.hr/2016/08/abouth-everything.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post❤️
    Moj blog: https://josipabeuty24.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  6. This palette looks really interesting.

    I hope that you visit my blog: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM
    Have a nice day!
    Elwira

    OdgovoriIzbriši
  7. ım following you on gcf ı hope you will be back...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdgovoriIzbriši
  8. volim makeup revolution proizvode, ovaa paletica izgleda fenomenalno

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan post!Paleta je prelepa! :)


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan post, draga. Prvi put sam na tvom blogu i moram priznati da sam odusevljena - tvojim pisanjem, fotografijama (cime fotografises?) i izgledom, bas je uredjen sa ukusom. Clan sam tvog bloga jer to definitivno zasluzujes. U ovu paletu sam se zaljubila zbog tvoje recenzije. Zaista izgleda sjajno, na ruci vidim da je dosta pigmentirano. Inace nemam makeup revolution proizvode, ali ovo djeluje fantasticno, hvala na preporuci. Mnooogo bi mi znacilo da pogledas moj blog i kazes mi sta mislis ♥ Klik na ime ----> Simona's diary Uclani se ako ti se dopadnu moji postovi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na divnom komentaru. Slikam mobitelom (Samsung galaxy J5, starije slike slikane su sa Samsung Galaxy S4). Drago mi je da ti se paleta baš svidjela. Svakako ću se učlaniti na tvoj blog. ♥♥

      Izbriši
  11. Odličan post
    Zanima me gdje si kupila paletu i koliko si je platila ♥
    Ne znam da li da je kupim jer ono šljokićavi highlighetri su sve,a kažeš da nisu nešto,tako da ću još vidjeti ♥
    Želim ti ugodan ostatak dana ♥

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/
    XoXo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa. Paleta je kupljena na Pink Pandi, cijena je 98 kn. Meni je paleta odlična, highlighteri su za svaki dan odlični, no ako želiš baš šljokičavi highlighter to iz ove palete nećeš dobiti. No ipak mislim da se isplati kupiti. ♥

      Izbriši
  12. Paleta izgleda savršeno ! Slike i blog su ti prekrasne ! :)
    Uniquisi ♥

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlicna paleta,bas mi se svidja! Imas predivan blog <3

    Pratim te na GFC i Google+ :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši

Instagram