MUR - Beyond flawless 32 eyeshadow palette

05:58:00

Pozdrav ljepotice!

Nakon dugo vremena pišem Vam recenziju. Radi se o Makeup Revolution Beyond flawless 32 eyeshadow paleti koju sam jako dugo željela isprobati.




Paleta dolazi u zlatnoj kutiji koju je bilo vrlo teško uslikati, a sama paleta izgleda vrlo, lijepo i čvrsto. Crne je boje, napravljena od jake plastike i jedino što mi se ne sviđa je što na njoj ostaje svaki otisak prsta. U paleti se nalaze 32 nijanse, a u paleti dobijete 16g proizvoda, što znači 0.5g po sjenilu.




Nijanse sjenila su nude, baš kakve ja najviše volim koristiti. Ima smeđih, rozih, crvenkastih i sivih tonova. Od 32 sjenila, samo su četiri mat, a ostala su sjenila shimmer finiša. Možda bi bilo malo bolje da su dodali još koje mat sjenilo, definitivno bi dobro došlo.




Pigmentiranošću sam vrlo zadovoljna. Naravno, neke su nijanse slabije pigmentirane, neke slabije, no sve u svemu pigmentiranost je odlična. Kod nekih sjenila dolazi do trušenja prilikom nanošenja, ali ne pretjerano.






Trajnost na očima je vrlo dobra, čak i bez primera na očima su mi sjenila ostala sve dok ih nisam skinula.  Ja sam jako zadovoljna ovom paletom i to mi je definitvno najdraža koju posjedujem.

Dostupna je na Pink pandi i službenoj Makeup Revolution stranici. Imate moju preporuku.




Do sljedećeg posta...




You Might Also Like

14 comments

  1. Paleta bas izgleda divno! Svidja mi se sto ima mnogo razlicitih nijansi, zbilja za svaciji ukus. Takodjer mislim da su mogli dodati jos nekoliko mat sjenila, no to i nije toliki nedostatak. Drago mi je da si napravila recenziju, definitivno cu razmisliti o narucivanju. Posjeti moj blog i uclani se, uzvracam: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj post je odlican!
    Zapratila sam te, pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne, zaprati me https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post super si!!! <3 Posjeti moj blog i učlani se,uzvratit cu <3 http://pinkyfashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post. Pogledaj moj blog i učlani se, uzvratiti ću. Nova sam na blogu. https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš mi se dopada ova paleta, odlična je.
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam. <3
    http://lillysecret.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Mnogo mi se svidja paletaa :D pratim te, nadam se da ces uzvratiti :)

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post!Sada sam saznala za tvoj blog i jako mi se dopada!Ova paleta je divna i senku su prelepe! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <--------- novi post

    OdgovoriIzbriši

Instagram