PALETTE INTENSIVE COLOR CRÈME LIGHTENING BROWNS - kako sam posvijetlila kosu za dvije nijanse

00:52:00

Imam tamno smeđu kosu koja je dosta beživotna i baš mi je dosadila. Pošto je ljeto odlučila sam je malo posvijetliti. S obzirom da imam dosta slabu kosu blajhanje nije dolazilo u obzir jer bi je to uništilo do kraja. Jedan dan sam šetala DM-om i primijetila PALETTE INTENSIVE COLOR CRÈME LIGHTENING BROWNS boju za kosu koja posvjetljuje kosu do tri nijanse i namijenjena je osobama sa smeđom kosom. Odlučila sam je isprobati pa što bude bit će.



S ovim proizvodom nema nikakvih komplikacija i sve možete odraditi sami kod kuće. Nanosi se kao i sve ostale boje za kosu, pričekate 30-45 minuta, isperete i gotovo. Vrlo jednostavno. 



Boja koju sam ja koristila je LG5 svjetlucavi nougat. I stvarno je djelovalo. Posvjetlilo mi je kosu za otprilike dvije nijanse. Moja kosa je sad svjetlije smeđe nijanse, ali s nekim narančastim/crvenim sjajem jer je moja kosa crvenog podtona. 


Meni se efekt sviđa, kosa mi je svjetlija i izgleda nekako sjajnije i zdravije. Bojanje mi nije nimalo oštetilo kosu što je veliki plus s obzirom da mi je kosa u lošem stanju. 


Nakon mjesec dana, s redovitim pranjem kose (otprilike 4 puta tjedno) boja je i dalje bila postojana, možda se samo izgubio crveni odsjaj. Za otprilike mjesec dana ja sam ponovno koristila ovu boju. Mislila sam da će mi još više posvjetliti kosu s obzirom da je tad bila svjetlija. No, to se nije dogodilo, boja je ostala ista, samo se povrati sjaj. 

Sve u svemu, ovo je super stvar ako želite malo posvjetliti kosu bez da je oštetite. Najbolja stvar kod ove boje je cijena koja iznosi 19.90 kn i sve možete jednostavno odraditi sami bez odlaska frizeru. 


Ako imate dužu kosu savjetujem Vam da kupite dvije boje za kosu jer vam sadržaj jedne neće biti dovoljan da ravnomjerno nanesete na kosu. 
Htjela sam Vam staviti sliku kose prije i poslje, ali zbog svjetlosti na slici boja baš ne izgleda kako je u stvarnosti pa neću staviti.

Eto, ako želite neku malu promjenu na kosi imate moju preporuku. Jednostavno je i jeftino.

Do sljedećeg posta...


You Might Also Like

21 comments

  1. ja se uvijek farbam sama kod kuce i stalno koristim palette boje za kosu, odlicne su

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. kamo srece da si ubacila slike prije i poslije bas me zanima koliki je ucinak te palette :) http://mylittleparadiseinthiscrazyworld.blogspot.ba/2016/09/online-shopping-yes-or-no.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A htjela sam ali ne izgleda kao sto stvarno izgleda.

      Izbriši
  3. Palette imaju super farbe...al slazem se trebalo je da stavis svoje slike :D

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post. :) Ja isto imam tamno smeđu kosu pa znam kako ti je :D

    sarahmakeupp.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja se ne farbam, ali znam da su Palette farbe jako dobre jer se moja mama favrba i prezadovolja je. Odličan post. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja se jos nisam farbala no moja mama..tako da znam da je dobra..super si ovo napisala,a slike su odlicno ispale <3

    ako mozes klikni na linkove koji se nalaze pri kraju mog zadnjeg postaa :*

    -> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/08/back-to-school-easy-hairstyle-ideas.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican proizvod! Bas sam trazila nesto slicno, s obzirom da imam dosadnu, smedju kosu koju sam oduvijek htjela posvijetliti. Mozda isprobam, hvala na preporuci!
    Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se svida. Savjetujem ti da probas ako zelis promjenu, ako ti se ne svidi lako se vratis na svoju boju kose.

      Izbriši
  8. Odlican proizvod! Bas sam trazila nesto slicno, s obzirom da imam dosadnu, smedju kosu koju sam oduvijek htjela posvijetliti. Mozda isprobam, hvala na preporuci!
    Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Instagram