PROIZVODI KOJE KORISTIM ZA ŠKOLSKI MAKEUP

08:32:00

U ovom postu odlučila sam Vam pokazati koje proizvode koristim ujutro kad se spremam za školu. Moram napomenuti da se ne šminkam svaki dan, a kad se šminkam onda koristim ove proizvode.



Prvo što napravim je hidratizacija. Prvo nanesem hidratantnu kremu, trenutno je to ova Balea, jako je lagana, nije previše masna i super hidratizira kožu. Nakon toga stavljam Melem jer su mi usne jako suhe. Prije pudera stavljam i primer, koristim Catrice prime and fine zeleni primer koji mi je odličan. 


Nakon toga na red dolazi puder, moj najdraži Catrice Even skin tone koji nanosim beauty blenderom jer mi tako najviše odgovara. Za prikrivanje nepravilnosti koristim i Catrice liquid camouflage.


Puder i korektor setiram puderom u kamenu. Koristim Catrice all matt plus koji odlično obavlja svoj posao.


Na red dolazi moj najdraži dio, bronzer i highlighter. U tu svrhu koristim MUR paletu koja je toliko pigmentirana i obožavam je.


Zatim prelazim na obrve, koristim Catrice olovku i Maybelline brow drama maskaru za obrve. Najlakše mi je popuniti obrve olovkom tako da na dnevnoj bazi nju i koristim. 


Kao maskaru koristim Catrice Glam & Doll maskaru, jako je volim i ni sama ne znam koliko sam ih već potrošila. 



I na kraju ruž, njega ne stavljam stalno, ali ako stavljam on mora biti nude. Uglavnom je to Essence ruž u nijansi 06 barely there. 


I to je sve što se tiče ovog posta, nadam se da Vam se sviđa. 
Do sljedećeg posta...


You Might Also Like

14 comments

  1. Super post,divno pises fotografije su predivne.Uclanila sam se u tvoj blog pa ako zelis pogledaj i ti moj i zaprati me ♥ http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/#_=_

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalabti puno, drago mi je da ti se svida. ❤❤

      Izbriši
  2. Wooow super proizvodi!
    Već sam ti rekla, oduševljena sam ovom MUR paletom, prekrasna je! ☺

    OdgovoriIzbriši
  3. This is so inspiring! I love the post:)
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post.Obožavam Catrice-ov korektor :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je da ti se sviđa. ♥ i ja ga jako volim ♥

      Izbriši
  5. Odlican post, fenomenalni proizvodi, lagani, nisu prenapadni

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/2016/09/nastydress-wishlist.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je da ti se sviđa, ne volim pretjerivati s makeupom u školi tako da uvijek biram neke neutralne proizvode koji se ne ističu previše, da izgleda prirodno ♥

      Izbriši
  6. Super proizvodi! Jako mi se dopadaju i slike su ti isto jako divne. Ova paleta je divna inače.Imaš predivan blog i pratim te, ako želiš zaprati i ti mene. ❤

    http://broken55.blogspot.rs/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post! Super proizvodi:)

    Izašao je novi post ---> https://makzpi.blogspot.hr/2016/09/btswithmakzpi-10-life-hack-for-bts.html?showComment=1473507233485#c3773196028078648076

    OdgovoriIzbriši

Instagram