Summer favorites ♥

05:55:00

Iako ljeto kalendarski još traje, a to nam dokazuju i vručine, za mene ono završava s prvim danom škole. Stoga sam Vam odlučila pokazati favorite ovog ljeta. Iskreno, baš ih i nemam puno, nekako se držim starih favorita,a ne želim se ponavljati.



Prva stvar nije samo favorit ljeta već godine, ma zapravo života. To je Catrice liquid camouflage. Mislim da znate već sve, obožavam ga. Preko ljeta izbjegavam tekuće pudere, uglavnom samo prekrijem nepravilnosti s korektorom i gotova sam. Odličan za posvjetljivanje i prekrivanje nepravilnosti.








Sljedeća je na redu Catrice olovka za obrve. Pisala sam i o njoj, odlična, obožavam je. Obrve popunim za nekoliko trenutaka i izgledaju odlično i prirodno.


 Zadnje od šminke je Catrice prime and fine paletica za konturiranje koja sadrži bronzer i highlihter. Ovaj bronzer obožavam i koristim za svakodnevne kombinacije. Pisala sam recenziju, pa tamo možete pročitati koliko ga volim.











Ljeti mi je koža dosta suha, pogotovo kad sam na moru, sol je baš isuši. Ova Balea hidratantna krema maska za lice mi je odlična, koža nakon nje ostane tako mekana i glatka. Imam osjećaj da je baš nahrani. Svakako probajte ako imate suhu kožu.








Ljeti se svi više znojimo zbog velikih vručina. Kako bi izbjegla neugodne mirise, koristim ovaj Fa pink passion dezodorans. Kad bi barem mogli osjetiti njegov miris, jak je (ali ne prejak), dosta je postojan, onako svjež, cvjetni, baš divan. Ovo bi bez probleme moglo parfem zamijeniti. Baš obožavam ovaj miris.


Ovo su moji skromni ljetni favoriti. U komentare mi pišite koji su vaši favoriti ljeta.

Do sljedećeg posta...



You Might Also Like

12 comments

  1. Imam ovu kamuflazu, kupila nekidan, koristila sam je, za sad mi je ok, a paletica mi je prekrasna, nadam se da cu je kupiti uskoro

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/2016/09/rosewholesale-review-plus-size.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da će ti se kamuflaža svidjeti, svi je obožavaju. ♥

      Izbriši
  2. Imam catricovu paletu za konturiranje i meni je odlicna:)

    http://nikolinasbeautyworld.blogspot.de

    OdgovoriIzbriši
  3. Ništa od ovoga za sada nisam probala, ali Fa dezodoransi su mi jedni od omiljenih i koristim ih često. ♥
    Odličan post!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divni favoriti, imam ovu paletu, nisam je još probala ali čini mi se stvarno super :*

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  5. Favoriti su odlicni!♥Od navedenih koristila sam Fa dezodorans!Jako je prijatnog mirisa! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajan post! Ova Catrice paletica je odlična, također ju imam :)
    Sve pohvale za slike
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Instagram