Zdravom prehranom do čiste kože

23:44:00

Pozdrav svima. ♥

Nakon duže stanke ponovno sam s Vama. U zadnje vrijeme svašta se izdogađalo od obiteljskih problema, školskih obveza pa do tehničkih poteškoća zbog kojih Vam nisam neko vrijeme mogla pisati postove. Ispričavam se zbog toga i nadam se da će mi se život uskoro vratiti u normalu te ću moći redovno objavljivati na ovom blogu.

Već sam Vam pričala o mom načinu prehrane. Ukratko, prevladavaju proteini i povrče, izbjegavam ugljikohidrate što je više moguće. Takav način prehrane meni odgovara, jer osim što sam izgubila suvišne kilograme dobro se osjećam, a koža mi izgleda puno bolje i zdravija je.

U zadnje vrijeme zbog gore navedenih problema prestala sam se hraniti zdravo, jednostavno bih pojela ono što mi se u trenutku kad sam bila slobodna našlo pod rukom, a to su bili pekarski proizvodi, sendviči i slično. Osim što sam ponovno nakupila kilograme i to poprilično, koža mi je u gorem stanju nego ikad.



Nikad nisam imala pretjeranih problema s prištićima, aknama i slično. Naravno, ponekad se znao pojaviti poneki prištić, ali nikad ništa pretjerano, koža mi je uvijek bila poprilično čista, a ja se nisam trebala pretjerano truditi da bi je takvom i održala.

S vremenom sam shvatila da stanje moje kože ima veze s mojom ishranom. Ugljikohidrati su glavni krivac lošeg tena. Meni najviše smeta slatko, čokolada pogotovo. Pojedem kockicu čokolade i na čelu mi se kroz par sati pojave prištići. Zato već neko vrijeme izbjegavam čokoladu i slične proizvode, Znam da je mnogima to nepojmljivo, ali stvarno se može, nakon nekog vremena organizam se navikne i više uopće nemate potrebu za nečim što vam šteti.



Ja se polako vračam na svoj način prehrane kako bi popravila ten i skinula nakupljene kilograme. Ako želite sa mnom pratiti moje rezultate, svakako mi pišite u komentarima i bit će još ovakvih postova.

Tijelo vam šalje signale, na vama je da ih poslušate. Zašto uzimati nešto što nam ne odgovara i trovati svoj organizam?

Kako Vi održavate svoju kožu čistom?

Do sljedećeg posta...


You Might Also Like

12 comments

  1. Odličan post!:)Ja nisam jela slatko već tri meseca,možda i više.Hranim se zdravo,vežbam,i dosta su mi se smanjile akne i mitiseri.Koža mi je sada čista i zdrava!:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A to je baš za svaku pohvalu, drago mi je zbog tebe. ♥

      Izbriši
  2. Odlican post, svako treba da prati svoje tijelo ono nam samo govori sta mu od hrane prija :)

    OdgovoriIzbriši

  3. Well, very nice healthy food: D

    Follow me? I follow you ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Awesome my dear
    I invite you to visit my blog
    Kisses

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimljiv i inotivan post.
    Btw. Bila bih ti jako zahvalna kad bi se pretplatila na yt kanal moje naj prijateljice https://lovedisneyhr.blogspot.hr/ i mene, za koji dan izbacujemo prvi video.
    https://www.youtube.com/channel/UCDTsT8dFnQ6jKm-zV8mkxrw?app=desktop <3 Hvala unaprijed!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam neko ko može da pokuša da se zdravo hrani,međutim u većini slučajeva nakon nekog vremena prestanem.I to je jedna od mojih jako velikih mana,međutim u zadnje vrijeme pookušavam barem nešto da izbacim,pa se nadam da ću do kraja ljeta izbaciti iz ishrane dosta lošeg.Odličan post!♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto znam brzo odustati i nekad zna biti baš teško držati se zdrave prehrane. Drago mi je da ti se sviđa. ♥

      Izbriši
  7. Ja sam davno davno bila vegan, i nisam imala pojma koliko mi je to znacilo..Onda sam se vremenom opustila, mnogo mnogo ugojila i vremenom sam zaista pocela da dobijam mnostvo bubuljica na kozi koja je bila perfektno cista. Mislila sam da je to zbog svakodnevnog nanosenja sminke ali pogresila sam, stvar je bila u ishrani. Od nedavno sam ponovo postala vegetarijanka, uskoro planiram da budem i cist vegan, cisto samo dok se priviknem, i evo vec primecujem razliku. Zaista zdrava ishrana utice na kozu.Zato mi je drago zbog ovog posta, divno je napisan, veoma poucan i edukativan!

    Maleficent

    OdgovoriIzbriši

Instagram